بعداز ماه ها آزمایش نسخه ی جدید سیستم عامل اپل، لحظاتی پیش نسخه ی بیلد Golden Master سیستم عامل های iOS 14 و iPadOS 14 و WatchOS 7 و tvOS 14 برای توسعه دهندگان منتشر شد. بیلد GM به نسخه هایی گفته می شود که کاندید رسمی انتشار به صورت رسمی هستند؛ اما برای آزمایش نهایی و اطمینان حاصل کردن از عدم وجود مشکل اساسی تا روز انتشار عمومی، چندروزی تحت اختیار و بررسی توسعه دهندگان قرار می گیرند.

توسعه دهندگان اکنون می توانند فایل های IPSW آی او اس 14 را ازطریق وب سایت Apple Developer دانلود و نصب کنند. به روزرسانی همچنین، به صورت OTA برای دانلود منتشر شده است تا افرادی که نسخه ی بتای iOS 14 را روی آیفون، آیپد یا آیپاد تاچ خود دارند به آن دسترسی داشته باشند. علاوه براین، برای سیستم عامل های WatchOS 7 و tvOS 14 نیز این فایل دردسترس قرار گرفته است.

iOS 14 GM Build


روز چهارشنبه 16 سپتامبر 2020 (26 شهریور 1399) سیستم عامل های iOS 14، iPadOS 14، WatchOS 7 و tvOS 14 به صورت عمومی منتشر خواهند شد تا کاربران به روزرسانی جدید را دانلود و نصب کنند.

طبق اطلاعیه ی رسمی اپل، نسخه ی نهایی سیستم عامل macOS Big Sur در آینده معرفی می شود؛ بنابراین، دوره ی آزمایشی بتای این سیستم عامل همچنان ادامه خواهد داشت.