سرویس آنلاین بازی های نینتندو سوییچ علی رغم آمار و ارقام قابل قبولی تاکنون از خود ارائه کرده، بازخوردهای مختلفی را از سوی کاربران دریافت کرده است. درحالی که مشترکین این سرویس می توانند بازی های محبوبی مانند  Animal Crossing: New Horizons یا Super Smash Bros. Ultimate به همراه دوستان خود از سرتاسر جهان تجربه کنند، برخی کاربران خدمات این سرویس را چندان قابل اتکا نمی دانند. با این حال، این ضعف با ارائه ی بازی های رایگانی که به صورت ماهانه در اختیار کاربران قرار می گیرند، تاحدودی جبران می شود.

در ماه سپتامبر، تنها یک بازی از مجموعه بازی های کنسول NES به پلتفرم قابل حمل نینتندو اضافه خواهد شد. بازی S.C.A.T: Special Cybernetic Attack Team یک بازی شوتر و در سبک اکشن است که تاحد زیادی از Contra تأثیر پذیرفته است. اما بازی هایی که از کنسول SNES به نینتندو سوییچ پورت می شوند هیجان انگیزتر به نظر می رسند. کاربران سرویس Nintendo Switch Online از اوایل ماه آینده می توانند به بازی beat-em-up و ساید اسکرولینگ The Peace Keepers و همچنین Mario’s Super Picross دسترسی داشته باشند.

بازی های جدید سرویس نینتندو سوییچ آنلاین

در نهایت بازی Donkey Kong Country 2: Diddy’s Kong Quest داریم که شاید حضور آن در این فهرست نه چندان دلگرم کننده واقعا لازم به نظر می رسید.­ این قسمت از بازی های محبوب Donkey Kong Country کنترل شخصیت های Diddy و Dixie Kong را در اختیار بازیکنان قرار داده و با هدف نجات Donkey Kong به مبارزه علیه King K. Rool می فرستد. این بازی از یک سبک بسیار لذت بخش پلتفرمینگ برخوردار بوده و موسیقی متن آن برای همیشه در خاطر شما خواهد ماند.

سرویس نینتندو سوییچ آنلاین، در ابتدا کار خود را با چند عنوان کوچک و ناشناخته آغاز کرده و رفته رفته بازی های فوق العاده جذابی مانند The Legend of Zelda: A Link to the Past و Super Mario World و Super Metroid به آن اضافه شدند.­ اگر بازی های کلاسیک جدیدی که به این سرویس اضافه می شوند توجه شما را به خود جلب کردند، می توانید با خرید حق اشتراک سرویس اختصاصی نینتندو از تاریخ 23 سپتامبر (2 مهر) تمامی آن ها را روی کنسول سوییچ تجربه کنید.


نینتندو به تازگی گزارشی مبنی بر نحوه ی عملکرد سرویس اشتراکی Nintendo Switch Online در سال گذشته منتشر کرده که براین اساس، تعداد مشترکین آن به رقم قابل توجه 26 میلیون نفر رسیده است. براساس توضیحات سخنگوی این شرکت، بازی هایی مانند Animal Crossing: New Horizons و Super Smash Bros نقش مهمی در این موفقیت داشته اند. شما می توانید با مراجعه به مطلب پیش رو، در اینباره بیشتر بخوانید.