سری بازی Medal of Honor یکی از محبوب ترین بازی های شوتر اول شخص است که پس از 8 سال سکوت، سال گذشته نسخه جدید آن در قالب یک بازی واقعیت مجازی معرفی شد. همچنین به تازگی مشخص شده بازی Medal of Honor: Above and Beyond در تاریخ 11 دسامبر (21 آذر 1399) منتشر می شود. این بازی که توسط Respawn Entertainment منتشر می شود ازطریق Rift Platform و Oculus Link در دسترس خواهد بود. همچنین این نسخه از بازی به طور همزمان در Oculus Store و Steam با پشتیبانی کامل از SteamVR و قابلیت کراس پلی منتشر خواهد شد.

Medal of Honor: Above and Beyond شما را در نقش  نماینده دفتر خدمات استراتژیک (OSS) در اروپا قرار می دهد و شما را به جنگ جهانی دوم می برد. در این بازی شما در موقعیت های جنگی مختلف مانند جنگ های هوایی، زمینی و دریایی قرار گرفته و باید مأموریت های مختلف هر مرحله را انجام بدهید. Medal of Honor: Above and Beyond شما سه کمپین داستانی است و شا هیچ ظاهری از خود را مشاهده نخواهید کرد و تمام بازی در زاویه دید اول شخص خواهد بود.


دانلود از آپارات

بازی شامل مأموریت و وقایع مختلفی است که شما را در موقعیت های داستانی متنوع قرار می دهد. همچنین می توان انتظار یک بخش چندنفره را در آینده نیز داشت.