بازی Monster Hunter Stories برای اولین بار در سال 2017 برای نینتندو 3DS و در ادامه پلتفرم موبایل عرضه شد و توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. داستان بازی و نبردهای نوبتی آن از ویژگی های منحصربه فرد Monster Hunter Stories بود که می توانستید هیولاها را در شرایط خاص تحت کنترل خود درآورید و در تیم تان قرار دهید.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام (Capcom) در رویداد مینی دایرکت نینتندو، علاوه بر Monster Hunter Rise، بازی Monster Hunter Stories 2 را هم معرفی کرد. در جریان تریلر بازی Monster Hunter Stories 2 شاهد بخش هایی از گیم پلی و همچنین سکانس های داستانی و سینمایی بازی هستیم. از نظر طراحی، بازی همچنان ساختار انیمه ای و شرقی خود را حفظ کرده است. 

در ادامه اعلام شد که Monster Hunter Stories 2 در تابستان 2021 برای نینتندو سوییچ عرضه می شود و انتظار می رود بتواند یک داستان جذاب درکنار گیم پلی درگیر کننده ای را در اختیار کاربران قرار دهد. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده از این بازی را در یوتیوب تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. دراین میان اشاره کنم که در رویداد توکیو گیم شو 2020، اطلاعات بیشتری از Monster Hunter Stories 2 در دسترس قرار می گیرد. 

تماشا از یوتیوب