بازی Mount & Blade II: Bannerlord مدتی است که در وضعیت early access قرار داشته و استودیوی TaleWorlds Entertainment نیز در زمینه به روزرسانی و اصلاح محتوای بازی بسیار فعال عمل کرده است. ویدیوی جدیدی که در ارتباط با آخرین آپدیت بازی منتشر شده، به ویژگی هایی که در نسخه e1.5.0 و e1.5.1 اضافه شده پرداخته که اکثرا به مکانیزم های موسوم به «جنگ و صلح» بازی اختصاص دارد.


علاوه بر این، ویژگی های صلح آمیز بیشتری مانند آرایشگاه ها، تجهیزات جدید و امکان منتخب کردن برخی از اطلاعات موسوم به دایره المعارف ها (Encyclopedia) برای قرارگرفتن در بالای گروه خاص خود نیز به محیط بازی اضافه شده است. در ادامه ی این ویدیو نیز نگاه کوتاهی به برنامه های در دست توسعه و  پیشرفت های آینده محتوای بازی به ویژه در بخش چندنفره Mount & Blade II خواهیم داشت.

در ادامه می توانید به ویدیوی مذکور نگاهی داشته باشید:


دانلود از آپارات

بازی Mount & Blade II: Bannerlord یک بازی نقش آفرینی اکشن است که هم اکنون در وضعیت «دسترسی اولیه» برای پلتفرم پی سی قابل دریافت است. فروشگاه های استیم و اپیک گیمز استور این بازی را در فهرست خود قرار داده اند. اگر قبلا فرصت آشنایی با این بازی را نداشتید، می توانید در ادامه متن معرفی Mount & Blade 2: Bannerlord را مشاهده کنید:

«بازی Mount & Blade II: Bannerlord دنباله مورد انتظار بازی تحسین شده و شبیه ساز Mount & Blade: Warband در ژانر اکشن و نقش آفرینی است که به نبردهای دوران قرون وسطا می پردازد. داستان این بازی در حدود 200 سال قبل از ماجراهای قسمت اول اتفاق افتاده و در هردو زمینه سیستم مبارزات و دنیای Calradia گسترش قابل توجهی را به خود می بیند. در این بازی می توانید امپراطوری مخفیانه خود در کوچه پس کوچه های شهر ایجاد کرده و برای دستیابی به قدرت، درگیر نبردهای داخلی و وضعیت آشفته و ناآرام شهر شوید.»

محیط بازی Mount & Blade II: Bannerlord

«شما می توانید در کمپین داستانی این بازی، Mount & Blade  را به سبک دلخواه خود تجربه کرده و مسیر داستانی خود را ایجاد کنید. دنیای وسیع این بازی امکان ماجراجویی در روش های پویا و متنوعی برای کاربران فراهم کرده تا هر شخص یک برداشت و تجربه منحصر به فرد را از بازی داشته باشد.»

«سیستم طراحی کاراکترها و مکانیزم پیشرفت در جریان بازی از عوامل کلیدی در اجرای ایده ها و استراتژی های منحصر به فرد شما در روند این بازی بوده و ساختار واقعگرایانه اقتصاد و ساختار سیاسی کشور می تواند تجربه بسیار جالب و هیجان انگیزی را برای بازیکن به همراه داشته باشد.»

«حالت های مولتی پلیر و چندنفره این بازی مهارت های تاکتیکی شما در مبارزات و مدیریت نیروها را دربرابر سایر بازیکنان آزمایش می کند. تنوع حالت های مختلف تجربه چندنفره Mount & Blade II: Bannerlord از رویارویی ها در مقیاس کوچک تا نبردهای عظیم با حضور صدهانفر از بازیکنان را شامل می شود.»

نبردهای گیم پلی بازی Mount & Blade II: Bannerlord

«از دیگر ویژگی های برجسته این بازی می توان به گستردگی بی نظیر قابلیت های طراحی ماد برای آن اشاره کرد. موتورهای طراحی و ابزارهای توسعه Mount & Blade 2: Bannerlord توسط توسعه دهندگان این بازی در اختیار کاربران قرار گرفته تا دنیای اختصاصی خود را در آن ایجاد کنند.»

نظر شما در مورد بازی Mount and Blade 2: Bannerlord چیست؟ آیا برای تجربه ی این بازی هیجان زده هستید؟ نظرات خود را با ما و سایر کاربران زومجی در میان بگذارید.