یکی ازغم انگیزترین تجربه های انسان امروز از دست دادن اطلاعاتش روی دستگاه های هوشمند است که شاید بسیاری از شما عزیزان نیز تجربه کرده باشید ما به شما می گوییم تا کار از کار نگذشته است و متحمل پرداخت هزینه ای جهت بازیابی اطلاعات خود نشده اید یک هارد اکسترنال تهیه کنید و یک Backup از اطلاعاتتان روی هارد اکسترنال تهیه کنید.

یا اگر حجم سیستم شما به پایان خود رسیده باید سریع به فکر تهیه هارد اکسترنال باشید دوستان عزیز هزینه که شما برای خرید این هارد می کنید درواقع یک هزینه اضافی نیست بلکه شما دارید اطلاعات خود را بیمه می کنید. این کالا در فروشگاه اینترنتی بروز کالا با ضمانت اصالت و گارانتی های معتبر موجود است.

اصلا هارد اکسترنال چیست

اگر بخواهیم به زبان ساده بگوییم هارد اکسترنال چیست همان هارد لپ تاپ و کامپیوتر با ظاهر و رابط متفاوت است؛ هارد اکسترنال یک هارد اینترنال در زیر قابش دارد این هارد دارای یک دیسک داخلی جهت ذخیره سازی اطلاعات و یک جعبه و درگاه USB است. دیسک ها که در هارد اکسترنال وجود دارند می تواند شامل دیسک های سخت یا SSD باشد. شرکت های سیگیت، وسترن دیجیتال، توشیبا از بهترین شرکت هایی هستند که هارد اکسترنال را برای سراسر جهان تولید می کنند.