پس از پخش ویدیو، تصاویر و اطلاعاتی که همگی مرتبط با قیمت، زمان عرضه و مشخصات سخت افزاری ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس بودند، مایکروسافت در کمتر از دو روز و با پخش چند ویدیو و توئیت همه ی اطلاعات رسمی را در اختیار طرفداران قرار داد. آن ها چند روز زودتر از زمانی که می خواستند، تمامی اطلاعات مهم باقی مانده راجع به ایکس باکس های نسل 9 را اعلام کردند تا بالاخره دوران صبر کردن سونی و مایکروسافت برای اعلام قیمت توسط دیگری به پایان برسد. اصلا همین اتفاق باعث شد که حالا اگر سونی به صورت ناگهانی اخبار بازی جدیدی را منتشر کند و قیمت و تاریخ عرضه ی پلی استیشن 5 را بگوید، هیچ کس تعجب نخواهد کرد.

فیل اسپنسر همزمان با تایید تاثیرگذاری لو رفتن اطلاعات روی سرعت انتشار این اخبار، به تشکر از طرفداران پرداخت. او گفت که از حمایت و تشویق آن ها خوشحال است: «همزمان با سپاسگزاری از طرفداران باید بگویم که به تیم خود نیز افتخار می کنم. چون این افراد توانستند از آزمونی پیش بینی نشده سربلند بیرون بیایند و شرایط را مدیریت کنند. این اطلاعات باید در هفته ی بعد منتشر می شدند ولی اوضاع مطابق برنامه ریزی پیش نرفت.

می دانم که منتظر اعلام تاریخ عرضه، قیمت و زمان پیش فروش کنسول بودید. برای فرستادن ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به بازار هیجان زده هستم».

کنسول ایکس باکس سری اس سفید و کنسول ایکس باکس سری ایکس مشکی با دسته های بازی مایکروسافت