در فصل چهارم از بازی فورتنایت چپتر 2 که پنجشنبه 6 شهریور ماه در دسترس قرار گرفت، اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، دست به تغییرات بسیار جالبی زده است. در جریان فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت شاهد اضافه شدن کاراکترهای مارول هستیم که باید جلوی گالاکتوس، یکی از شخصیت های شرور جهان مارول، را بگیرند. فصل چهارم فورتنایت چپتر 2 نکسوس وار (Nexus War) نام گذاری شده است و در ادامه چالش های هفته سوم را برای شما تدارک دیده ایم. چالش های هفتگی فورتنایت هر پنجشنبه در دسترس قرار می گیرد. 

ساختمان تونی استارک در بازی فورتنایت

چالش های هفته سوم


اسم چالش توضیحات
Search Chests at Steamy Stacks هفت عدد صندوق را در منطقه Steamy Stacks باز کنید Eliminations at Retail Row سه نفر را در منطقه Retail Row بکشید Visit Panther’s Prowl از مجسمه یادبود بلک پنتر دیدن کنید Collect Wood from Weeping Woods 500 عدد چوب را در منطقه Weeping Woods جمع آوری کنید Deal damage with exploding Gas Pumps or Gas Cans به واسطه ی منفجر شدن Gas Pumps یا Gas Cans به سایر بازیکن ها آسیب برسانید (میزان آسیب رسانی 250) Place Fire Traps از سه تله آتشین استفاده کنید Eliminate Iron Man at Stark Industries آیرون من را در ساختمان صنایع استارک از بین ببرید

در جریان هفته سوم، بازیکنان در اولین چالش باید هفت صندوق را در محیط Steamy Stacks باز کنند. این در حالی است که در جریان دومین چالش باید سه نفر را در منطقه Retail Row بکشید. مدتی پیش بود که اپیک گیمز به مناسبت درگذشت چادویک بوزمن، مجسمه بلک پنتر را در دل فورتنایت قرار داد. ازاین رو بازیکنان باید در جریان چالش های هفته سوم از این مجسمه دیدن کنند که در غرب منطقه Misty Meadows قرار داده شده است. 

در ادامه، باید وارد منطقه Weeping Woods شوید و با فارم کردن درخت ها یا سایر موارد، چوب به دست آورید. زمانی که میزان چوپ جمع آوری شده به 500 عدد رسید، این چالش را کسب می کنید. همچنین باید به واسطه ی منفجر کردن Gus Pumps یا Gas Cans، به سایر دشمنان آسیب برسانید. تله های آتشین، آیتم های جدیدی هستند که به تازگی به فورتنایت چپتر 2 اضافه شده اند. ازاین رو تنها کافی است از سه عدد از آن ها استفاده کنید. در آخر هم باید مرد آهنی را در ساختمان خود از بین ببرید. زمانی که وارد محیط Stark Industries شدید، مستقیم به ساختمان اصلی مراجعه کنید که جنوب این منطقه است و می توانید در آن جا آیرون من را پیدا کنید.