در ماه ژوئن بود که بازی Kena: Bridge of Spirits در رویداد نمایش بازی های پلی استیشن 5 معرفی شد. بازی روایت گر داستان کینا است که باید راز و رمزهای حول یک دهکده رها شده را متوجه شود. همچنین مشخص شد که Kena: Bridge of Spirits برای کامپیوتر (ازطریق فروشگاه اپیک گیمز)، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می شود. دارندگان نسخه PS4، نسخه PS5 را به رایگان کسب خواهند کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Kena: Bridge of Spirits با انتشار یک بیانیه از سوی استودیو امبر لب (Ember Lab)، سازنده Kena: Bridge of Spirits، اعلام کرده است که این بازی تأخیر خورده و در اوایل سال 2021 عرضه می شود. استودیو امبر لب در بیانیه خود گفت «امسال با چالش های سختی مواجه بودیم و انتقال محیط کاری ما به خانه، روند پیشرفت را آهسته تر از چیزی کرد که فکرش را می کردیم. به همین دلیل، تصمیم سختی مبنی بر موکول کردن زمان انتشار Kena: Bridge of Spirits به سه ماهه اول 2021 گرفتیم. تصمیم بسیار دشواری بود، اما این انتخاب برای کیفیت بازی و همچنین سلامت تیم لازم بود. از این زمان برای پولیش بیشتر بازی و ارائه تجربه ای که شما از ما انتظار دارید و ما خواهان آن هستیم، استفاده خواهیم کرد.»


تأخیر Kena: Bridge of Spirits را می توان یک خبر غافل گیر کننده دانست، زیرا مدتی پیش بود که گیم اینفورمر اطلاعات جالبی و متعددی را از گیم پلی بازی در اختیار کاربران قرار داد. نظر شما کاربران زومجی دراین باره چیست