در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کمیک بوک ترسناک Stray Dogs (سگ های ولگرد) صاحب یک اقتباس سینمایی خواهد شد. براساس گزارش هالیوودریپورتر، شرکت پارامونت پیکچرز با همکاری گری دابرمن، نویسنده ی فیلم های It (آن) و The Nun (راهبه) یک انیمیشن با اقتباس از کمیک بوک «سگ های ولگرد» خواهد ساخت. مارک پرز که بیشتر برای نویسندگی فیلم های Game Night (شب بازی) و Accepted (پذیرفته) شناخته می شود، فیلم نامه ی انیمیشن مورد بحث را به رشته ی تحریر در می آورد و گری دابرمن به عنوان تهیه کننده ی آن فعالیت می کند. کمیک بوک «سگ های ولگرد» توسط تونی فلیسی و تریش فورستنر برای ایمج کامیکس خلق شده است.

کمیک بوک Stray Dogs در سال 2021 میلادی توسط انتشارات ایمج کامیکس منتشر خواهد شد و از نظر لحن ترکیبی از The Silence of the Lambs (سکوت بره ها) و Lady and the Tramp (بانو و ولگرد) توصیف می شود. گری دابرمن به هیچ وجه با آثار دلهره آور و ترسناک غریبه نیست و نویسندگی فیلم های Annabelle (آنابل)، Annabelle: Creation (آنابل: آفرینش) و Annabelle Comes Home (آنابل به خانه می آید) و البته تهیه کنندگی فیلم The Curse of La Llorona (نفرین لیورونا) را در کارنامه دارد. این کارگردان و نویسنده ی آمریکایی چندی پیش برای نویسندگی و کارگردانی اقتباس سینمایی رمان Salem’s Lot (سالمز لات) نوشته ی استیون کینگ انتخاب شد و در بازسازی فیلم مهیج زامبی-محور Train to Busan (قطار بوسان) به عنوان نویسنده و تهیه کننده فعالیت خواهد کرد.

مارک پرز نیز فیلم نامه ی فیلم اکشن کمدی «شب بازی» به کارگردانی جان فرانسیس دالی و جاناتان گلداستاین را به رشته ی تحریر درآورده است که در سال 2018 روی پرده ی سینما رفت. این فیلم که جیسون بیتمن، ریچل مک آدامز، کایل چندلر، جسی پلمونس و جفری رایت را در گروه بازیگرانش داشت، با تحسین منتقدان مواجه شد و با بودجه ی 37 میلیون دلاری به فروش 117.7 میلیون دلاری در گیشه دست یافت. مارک پرز اخیراْ همکاری جدیدی را با جیسون بیتمن برای تولید فیلم های Movie Night (شب فیلم) و Superworld (سوپرورلد) آغاز کرد که وظیفه ی کارگردانی هر دو آن ها برعهده ی بیتمن است. شما می توانید نظرات خود را درباره ی این خبر با وب سایت زومجی در میان بگذارید.