در سایت رسمی Yakuza ژاپنی، برنامه ای از رویدادهای مراسم Ryu Ga Gotoku Online (بازی موبایل Yakuza gacha) منتشر شده است که به یک رویداد با موضوع Ryu Ga Gotoku Kiwami 3 در اکتبر 2020 اشاره می کند. در این اعلامیه به معرفی بازی Yakuza Kiwami 3 توسط سگا در طی مراسم Tokyo Game Show 2020 اشاره شده بود اما بااین حال، تهیه کننده ماسایوشی یوکویاما (Masayoshi Yokoyama) به سرعت در صفحه ی توییتر خود بیان کرد که این بیانیه یک اشتباه تایپی بوده و چنین اتفاقی را رد کرد.

بنابراین متاسفانه چنین به نظر می رسد که بازی Yakuza Kiwami 3 در رویداد Tokyo Game Show 2020 معرفی نخواهد شد و ما باید مدت زمان طولانی تری را برای این بازی منتظر بمانیم. اگر اخبار را دنبال کرده باشید می دانید که در سپتامبر سال گذشته بازی Yakuza: Like A Dragon به عنوان هفتمین نسخه از مجموعه یاکوزا معرفی شد و این بازی در تاریخ 23 آبان برای برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


همچنین به لطف Shacknews ما می دانیم که قسمت جدید سری بازی Yakuza یعنی Yakuza: Like A Dragon بازی هنگام انتشار برای ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خواهد بود؛ به این معنا که این بازی سه روز زودتر برای این کنسول ها در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین نسخه پلی استیشن 5 این بازی نیز اخیرا تأیید شده است اما فعلا ما چیزی غیر از اینکه این نسخه کمی دیرتر ارائه خواهد شد ، نمی دانیم.

برای کسانی که بازی Yakuza Kiwami 2 را هنوز بازی نکرده اند، این بازی هم اکنون به همراه سه بازی اصلی اول این سری در Xbox Game Pass در دسترس است.