گلکسی واچ 3 سامسونگ را می توان بزرگ ترین رقیب برای آخرین مدل های اپل واچ کوپرتینویی ها دانست. شرکت کره ای برای سخت تر کردن رقابت نیز از مدل ویژه ای از گلکسی واچ 3 رونمایی کرده است که بدنه ای از جنس تیتانیوم دارد. نسخه ی استاندارد گلکسی واچ 3 از بدنه ای از جنس استیل ضدزنگ استفاده می کند؛ اما مدل جدید با برخورداری از بدنه ای از جنس تیتانویم، نسخه ی پریمیوم ساعت هوشمند سامسونگ محسوب می شود.

شرکت کره ای، نسخه ویژه گلکسی واچ 3 را در آلمان معرفی کرده و گویا انتظار می رود که 18 سپتامبر (28 شهریور) نیز مدل ویژه ساعت هوشمند خود را راهی بازار کند. متاسفانه مدل مجهز به بدنه تیتانیوم ساعت هوشمند سامسونگ که گلکسی واچ 3 تیتان نیز نامیده می شود تنها در مدل 45 میلی متری خواهد بود. شرکت کره ای محصول خود را در دو مدل 41 و 45 میلی متری عرضه کرد؛ اما خبری از نسخه ویژه با نمایشگری 41 میلی متری نیست و تنها به مدل 45 میلی متری اشاره شده است.

گلکسی واچ 3 تیتان سامسونگ

در توضیحات سران شرکت سامسونگ مشخص شده است که تنها بدنه ی گلکسی واچ 3 تیتان از جنس تیتانیوم خواهد بود و از استیل ضدزنگ برای بند مشکی رنگ آن استفاده می شود. بااین حال، چنین موضوعی ارزش خرید نسخه پریمیوم ساعت هوشمند شرکت کره ای را کاهش نمی دهد.


مقاله های مرتبط:


سامسونگ چه محصولاتی در رویداد Life Unstoppable معرفی کرد؟
سامسونگ پروژکتور لیزری 4K جدیدش را با نام The Premiere معرفی کرد


درحال حاضر مشخص نیست که گلکسی واچ 3 تیتان راهی کدامیک از بازارهای دنیا خواهد شد؛ اما مشخص شده که اولین بازار میزبان محصول جدید سامسونگ، آلمان و احتمالا کشورهای دیگر اروپایی هستند. درحالی که نسخه استاندارد 45 میلی متری گلکسی واچ 3 تنها 447 یورو قیمت دارد، برای مدل تیتانیوم محصول شرکت کره ای قیمت 633 یورو در نظر گرفته شده است.