بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning یکی از آن آثار نقش آفرینی (RPG) سال 2012 میلادی بود که انتشارش، با استقبال بازیکنان و منتقدین همراه شد و به احتمال بسیار زیاد، نقش آفرینی بازها با این اثر آشنا باشند. این بازی به زودی در قالب یک نسخه ی ریمسترشده، در دسترس دارندگان کنسول های نسل هشتمی/پی سی قرار می گیرد و افرادی که در سال 2012 تجربه ی آن را از دست داده بودند، می توانند از این فرصت استفاده کرده و به سراغش بروند.

حالا و در جریان آخرین اخبار بازی، مشخص شده که فروشگاه استیم، بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning که نسخه ی ریمستر Reckoning است را با 60 درصد تخفیف در دسترس دارندگان نسخه ی قدیمی و اوریجینال قرار می دهد؛ به این صورت که اگر بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning را در کتابخانه ی بازی های خود در استیم اضافه کرده بوده باشید، نسخه ی ریمسترشده ی آن با تخفیف 60 درصدی در دسترس شما قرار می گیرد.

این تخفیف به مدت 2 ماه (پس از انتشار بازی) یعنی تا ماه نوامبر (آبان - آذر)، در فروشگاه استیم باقی خواهد ماند و تنها برای نسخه ی کامپیوتر بازی اعمال شده و خبری از تخفیف 60 درصدی نسخه ی کنسولی آن، نیست؛ بنابراین، دارندگان نسخه ی اصلی این اثر، تا ماه نوامبر زمان دارند تا این نسخه ی ریمسترشده را با تخفیف 60 درصدی برای پی سی خود خریداری کنند. تخفیفی که برای هر دو نسخه ی استاندارد و Fate Edition اعمال می شود.

بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در تاریخ 8 سپتامبر (18 شهریور) راهی پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد.