مالتینا یکی از سایت های قدرتمند ایرانی است که طی کم تر از 4 سال فعالیت خود توانستیم در میان کاربران ایرانی جایگاه مناسبی پیدا کنیم. مالتینا به شما این امکان را می دهد که بتوانید بدون هیچ فیلتری از سایت آمازون خرید کنید، به دنیایی از محصولات اصل و اورجینال وارد شوید و تنها با چند کلیک ساده و از طریق کارت بانکی خود خرید خود را انجام دهید.

درباره آمازون

احتمالا بارها نام فروشگاه اینترنتی آمازون را شنیده باشید.این فروشگاه اینترنتی آمریکایی اولین بار فعالیت خود را در سال 1994 میلادی در سیاتل آغاز کرد. در ابتدا این سایت تنها یک فروشگاه آنلاین برای خرید کتاب بود، اما به تدریج دامنه محصولات خود را گسترش داده و در حال حاضر هر محصولی که فکر کنید در هر رده کاربری در این سایت وجود دارد.

در این سایت شما می توانید کالاهای مورد نظرتان را به صورت نو یا دسته دوم در دسته بندی های مشخص به راحتی پیدا کنید. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد آمازون، حراج های فوق العاده ای است که گاهی قیمت کالاها را تا بیش از 90 درصد کاهش می دهد.

در سال های اخیر آمازون به عنوان دومین برند ارزشمند دنیا و پر ارزش ترین فروشگاه خرده فروش در جهان محسوب می شود که بیش از 12 میلیون کالا و 310 میلیون کاربر فعال دارد. بنیانگذار این سایت آقای جف بزوس در حال حاضر دومین فرد ثروتمند جهان است.

با وب سایت مالتینا آشنا شویم

با توجه به این که امکان خرید از آمازون به صورت مستقیم برای کاربران ایرانی وجود ندارد، وب سایت مالتینا به عنوان یک واسطه عمل کردیم و به شما این امکان را می دهیم تا به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب خود کالای مورد نظرتان را از آمازون خریداری کرده و از مزایای منحصر به فرد آن بهره مند شوید.

از آن جا که محصولات سایت آمازون و ویژگی های آن ها به زبان انگلیسی است و شما برای خواندن آن ها نیاز به تسلط به زبان انگلیسی دارید، مالتینا این مشکل را نیز برای شما رفع کرده است. در مالتینا تا حد امکان تمام ویژگی های محصولات آمازون به زبان فارسی برای شما توضیح داده شده است تا بتوانید به راحتی با آن ها آشنا شده و کالای مورد نظرتان را دقیقا مطابق با نیاز و خواسته تان خریداری کنید.