فراری 250GT با قیمت یک میلیون دلار، بازتولید شد
فراری 250GT SWB Berlinetta Competizione مدل 1960 یکی از نمادین ترین خودروهای مسابقه ای به شمار می رود که تاکنون ساخته شده است و سر استرلینگ ماس فقید از آن به عنوان «بهترین خودرو GT در جهان» یاد می کند.
فراری 250 جی تی SWB برلینتا کامپتیزیون همچنین یکی از گران ترین خودروهای جهان است، بنابراین تعجبی ندارد که هرگز این خودرو را در جاده مشاهده نکنید. خوشبختانه متخصصان شرکت GTO اینجینیرینگ با عرضه 250 SWB Revival، رویای دیدن روزانه آن را به واقعیت تبدیل کرده اند.
همان طور که از نام آن پیدا است، این خودروی اصلی فراری 250 GT SWB برلینتا کامپتیزیون نیست اما شباهت بسیار زیادی به آن دارد. شباهت بسیار زیاد آن ها به این دلیل است که مهندسان تیم طراحی و تولید GTO اینجینیرینگ برای ساختن 250 SWB Revival از نقشه ها، اندازه گیری ها و دانش فنی مدل اصلی استفاده کرده اند. 250 SWB Revival در زیر بدنه آلومینیومی خود از قاب لوله ای دست ساز استفاده می کند.
شرکت سازنده از طراحی ترمز دیسکی سنتی متعلق به دهه 1960 میلادی برای این خودرو استفاده کرده است، هرچند مشتریان می توانند ترمزهای آلومینیومی سبک تر و بهینه تر را به صورت آپشن انتخاب کنند. رینگ ها در اندازه های 16 اینچی استاندارد یا 15 اینچ اختیاری با پولیش یا پرداخت معمولی دردسترس هستند.
برای مدرن تر کردن 250 SWB Revival در بخش هندلینگ، این تیم از سیستم تعلیق سفارشی و تنظیماتی استفاده کرد که گفته می شود در مقایسه با خودرو اصلی چسبندگی، ثبات، راحتی و قابلیت استفاده را افزایش می دهد. غربیلک فرمان کوچک تری نیز درکنار نسبت فرمان سریع تر 17:1 به عنوان آپشن دردسترس است.
زیبایی محصول ساخته شده این است که دقیقا شبیه فراری 250 GT SWB برلینتا کامپتیزیون اصلی به نظر می رسد درحالی که قابلیت رانندگی بیشتری دارد و استفاده روزانه از آن راحت تر است. مشتریان می توانند 250 SWB Revival را بدون ضربه گیر (به عنوان گزینه استاندارد در مدل اصلی) یا با سپرهای کرومی سفارشی خریداری کنند.
در داخل کابین این خودروی بازسازی شده به صورت استاندارد از صندلی های کاملا چرمی و پشت سری های چرمی آپشنال، کمربند ایمنی یا مهار (دارای میله مهار اختیاری) و یک هدلاینر از جنس موارد اصلی خودروی دهه 1960 استفاده شده است. سایر موارد اختیاری شامل سیستم تهویه مطبوع با فن های نصب شده در پشت سر راننده، شارژر USB در زیر داشبورد، قابلیت ناوبری ماهواره ای و استریو یکپارچه می شود.
شرکت GTO اینجینیرینگ تا به امروز بیش از 30 دستگاه فروخته است که بسته به مشخصات ساخت، تولید هر مدل حدود 12 تا 18 ماه به طول می انجامد. 250 SWB Revival قیمتی بیش از 1 میلیون دلار دارد اما این هزینه در مقایسه با مبلغ 13 تا 14 میلیون دلاری که معمولا برای تهیه نسخه اصلی باید پرداخت کرد، خیلی زیاد نیست و چنین معامله ای واقعا منصفانه به نظر می رسد.
دسته بندی : سبک زندگی
مقالات مرتبط
- لنز الترا واید چیست و چگونه باید از آن استفاده کرد؟
- در ستایش لذتهای گناهآلود
- ابزار مجانی بررسی حریم خصوصی در Facebook
- 5 توصیه اساسی برای افزایش بهره وری در زمان دورکاری
- رمز ورود آیفون یا آیپد خود را فراموش کردهاید؟
- مایکروسافت در ماه نوامبر، مجموعه نرمافزاری آفیس را برای آیپد عرضه خواهد کرد
- جی پاور G5M هوریکان RR براساس بی ام و M5 معرفی شد
- HP قرارداد 2.2 میلیارد دلاری با NASA امضا کرد
- شایعات اپلی: آیفون 5 با بدنه ای از جنس فلز
- معرفی 20 برنامه برتر iOS در سال 2011 – قسمت دوم
- این شهود است یا پیشداوری؟
- چگونه بازتاب نور در صفحه تلویزیون را کاهش دهیم
- یوگا در خانه؛ چطور بدون باشگاه تندرست بمانیم؟
- وزیر ارتباطات: بومی سازی به معنای تولید تماما داخلی نیست
- درز نسخه نهایی ویندوز ۸، سرویس ایمیل جدید outlook.com، عکسهای کامل آیفون ۵، تبلتهای جدید لنوو و سامسونگ، درز اطلاعات و تصاویر
- اچ پی لپ تاپ های سری Pavilion را با تراشه تایگر لیک به روز کرد
- خواص دارویی دانه های روغنی که به سلامت بدن کمک می کنند!
- 10 همکاری بزرگ مایکروسافت و اپل
- دسترسی به اینترنت در اورست بلندترین قله دنیا فراهم شد
- برای آری گفتن به ترجمهاش ذرهای تردید نداشتم
منبع : تیاندا