بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning برای اولین بار در سال 2012 توسط شرکت الکترونیک آرتز (Electronic Arts) منتشر شد و چند ماه بعد استودیو سازنده ی این بازی ورشکست شد اما این بازی توانست به یک بازی نقش آفرینی کلاسیک تبدیل شود و نظر مثبت طرفداران را به خود جلب کند.

در سال 2018 شرکت THQ Nordic اعلام کرد که امتیاز بازی را خریداری کرده است و چندی پیش به صورت رسمی اعلام شد که نسخه ریمستر بازی Kingdoms of Amalur: Reckoning با نام Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در دست توسعه است. این استودیو به تازگی یک تریلر جدید از این بازی منتشر کرده است.


مشکل این تریلر این است که بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning به نظر نمی رسد که نسبت به نسخه ی اصلی این بازی واقعا ریمستر شده باشد. باتوجه به این تریلر، این بازی از نظر بصری کمی تار و کم جزئیات به نظر می رسد، Bloom بازی بیش از حد است و به طور کلی بازی از نظر بصری توقعاتی که از ریمستر یک بازی مربوط به 10 سال گذشته دارید، برطرف نمی کند.

البته این ویدیو فقط یک تریلر کوتاه است و بهتر است برای قضاوت بهتر بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning تا زمان انتشار نسخه ی نهایی آن منتظر بمانیم اما به طور کل این تریلر جلوه ی چندان خوبی ندارد. در ادامه شما می توانید خودتان این تریلر را تماشا کنید.

بازی Kingdoms of Amalur: Re-Reckoning در تاریخ 18 شهریور (8 سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان با قیمت 39.99 دلار عرضه می شود و برای اجرای بازی شما به حدود 30 گیگ فضای خالی نیاز دارید. همچنین یک بسته ی الحاقی با عنوان Fatesworn نیز در سال 2021 برای این بازی عرضه خواهد شد.


دانلود از آپارات