درحالی که همه ی برنامه های حضوری طرفداران شرکت های بزرگ برای جشن گرفتن سینما، کمیک، تلویزیون و بازی های ویدیویی یکی پس از دیگری لغو شدند، امید همگان به موفقیت رویدادهای آنلاین بود. اما با اینکه دنیای بازی های ویدیویی هیچ مشکلی از این بابت نداشت و مثل همیشه برنامه های اینترنتی متعددی را به بهترین شکل ممکن برگزار کرد، طرفدارهای هنر هفتم و جهان کتاب های کمیک تقریبا امید خود به دیدن یک رویداد عالی در سال جاری میلادی را از دست داده بودند.

کامیک-کان نیز متاسفانه با شکست سختی مواجه شد و درکنار چند رویداد کوچک وبزرگ دیگر نشان داد که برگزاری رویداد مطبوعاتی جذاب آنلاین در دنیای سینما و تلویزیون، بسیار بسیار سخت به نظر می آید. اما DC FanDome نه تنها چنین کاری را به شکلی حرفه ای انجام داد، بلکه انقدر اخبار بازی و اخبار سینما و تلویزیون جالبی را در خود جمع کرد که هیچ کس نتواند آن را از دست بدهد. نتیجه هم این است که رویداد مورد بحث که محتوایی 8 ساعتی را در طول 24 ساعت سه بار پخش کرد، توانست به بیشتر از 22 میلیون بیننده برسد و تا چند روز تقریبا همه ی اخبار مهم دنیای سرگرمی را به خود اختصاص دهد. رویداد DC FanDome از 220 منطقه ی متفاوت کره ی زمین تماشا شد و یکی از برترین موضوعات بحث در شبکه های اجتماعی 53 کشور بود. تازه قسمت دوم رویداد DC FanDome در تاریخ 12 سپتامبر (22 شهریور) برگزار می شود و دی سی هنوز همه ی محتواهای تبلیغاتی خود را رو نکرده است.

تمرکز دی سی روی محصولاتی محبوب مانند «واندر وومن» جدید، «لیگ عدالت»، نسخه ی زک اسنایدر و «بتمن» با نقش آفرینی رابرت پتینسون باعث شد که DC FanDome برای گروه های متفاوتی از بینندگان جذاب باشد. در نتیجه نه تنها خود رویداد توسط بیشتر از 22 میلیون مخاطب تماشا شد، بلکه همه ی تریلرهای حاضر در آن درکنار هم به مجموع 150 میلیون بیننده رسیدند و و تعداد مشترکین کانال های یوتیوبی مختلف برادران وارنر از جمله شبکه HBO Max را افزایش دادند.