چادویک آرون بوزمن، تهیه کننده، نویسنده و بازیگر دنیای هنر هفتم مطابق اخبار سینما و تلویزیون پس از سال ها مبارزه با بیماری سرطان از دنیا رفت. او 17 سال فعالیت حرفه ای سینمایی داشت و در چندین و چند فیلم دنیای سینمایی مارول، تبدیل به بلک پنتر شد. این نقش آفرین پرطرفدار و محترم در آثاری مانند فیلم Da 5 Bloods و Get on Up هم حضور داشت و به این شهره بود که می تواند به خوبی تصویری از انسان های واقعی را در جهان سینما نشان بدهد.

بلک پنتر و چادویک بوزمن در حال پرواز به سمت آسمان

چادویک بوزمن در نوامبر سال 1976 میلادی متولد شد و 28 اوت 2020 یعنی ساعاتی قبل درگذشت. پیام رسمی منتشرشده از سوی خانواده ی او در شرح اتفاق غم انگیز پیش آمده به این شرح است: «با اندوهی غیر قابل اندازه گیری، از دنیا رفتن چادویک بوزمن را تایید می کنیم. او در سال 2016 میلادی متوجه ابتلا به سطح سه بیماری سرطان روده شد و در چهار سال اخیر مشغول مبارزه با آن بود. این سرطان طی این سال ها به سطح 4 رسید و این مبارز واقعی را از بین ما برد. او خود را دربرابر همه ی این سختی ها مقاوم نگه داشت و فیلم هایی را تقدیم شما کرد که بسیار به آن ها عشق می ورزید. بسیاری از این فیلم ها نیز بین عمل های جراحی متفاوت و شیمی درمانی های او فیلم برداری شدند.

ایفای نقش پادشاه تیچالا/بلک پنتر/پلنگ سیاه و زنده کردن این کاراکتر افتخار او بود. وی اندکی قبل در خانه و درحالی که خانواده درکنار او قرار داشتند، درگذشت.

خانواده ی چادویک بوزمن از شما به خاطر عشق و دعاهایی که برای او می فرستید، تشکر می کنند و امیدوار هستند که حریم خصوصی آن ها در روزهای آتی رعایت شود».

چادویک بوزمن فراموش نخواهد شد. واکاندا برای همیشه. واکاندا تا ابد.