در جریان آخرین قسمت از برنامه Indie World شرکت نینتندو بود که اعلام شد بازی مستقل Raji: An Ancient Epic در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است. Raji: An Ancient Epic روایت گر داستان دختری به نام راجی است که از سوی خدایان انتخاب شده تا سرزمین خود را از تهاجم شیاطین نجات دهد. از نظر محیطی هم بازی ماجراجویی Raji: An Ancient Epic محیط های باستانی هند را نشان می دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Raji: An Ancient Epic اعلام کرده که این بازی در تاریخ 24 مهر ماه (15 اکتبر) برای سایر پلتفرم ها در دسترس قرار می گیرد. ازاین رو کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در تاریخ ذکر شده می توانند بازی Raji: An Ancient Epic را تجربه کنند که هم اکنون تنها در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار دارد. 

Raji: An Ancient Epic درابتدا قرار بود توسط بخش توسعه بازی های ایندی اسکوئر انیکس با نام Square Enix Collective عرضه شود، اما بنابه دلایلی قرار داد آن ها به اتمام رسید و هم اکنون، Super.com وظیفه نشر بازی را برعهده دارد. در انتها مشخص شده که Raji: An Ancient Epic با قیمت 24.99 دلار به فروش می رسد. البته در حال حاضر این بازی با تخفیف و قیمت 22.49 دلار در فروشگاه eShop نینتندو به فروش می رسد.

راجی سوار بر طاووس در بازی Raji: An Ancient Epic