بازی Serious Sam 4 تا جایی که صفحه نمایش اجازه دهد، دشمن به سراغ شما می فرستد و شما هم باید از آن ها پذیرایی کنید! طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت دیوالور دیجیتال تریلری جدید از بازی Serious Sam 4 منتشر کرده است که در آن شاهد ربات غول پیکری هستیم که Popemobile نام دارد و می توانید سوار آن شوید و به نبرد دشمنان ریز و درشت بروید. تعداد و تنوع دشمنان بازی درست مانند نسخه های قبلی مجموعه Serious Sam، زیاد است. می توانید ویدیوی جدید را در زیر تماشا کنید:


دانلود ویدیو از آپارات

بازی سیریوس سام 4 اثری متفاوت نسبت به سایر بازی های شوتر است. در این بازی به جای دیدن محیطی پر از جزییات و زیبایی، باید آماده پر شدن صفحه نمایش با موجودات ریز و درشت باشید. اگرچه کیفیت ساختمان ها و پوشش گیاهی در این بازی بالا نیست، اما حقیقتا این مورد برای Serious Sam 4 ضعف تلقی نمی شود. در این بازی می توانید خشم خود را روی سر هیولاهای متنوع و پرتعداد خالی کنید. همان طور که در ویدیوی بالا هم دیدید، وجود یک چنین ربات هایی در بازی می تواند هیجان آن را بیشتر کند.

تاریخ انتشار بازی Serious Sam 4 برابر است با 24 ماه سپتامبر (سوم مهر ماه) که قرار است برای کامپیوتر و استیدیا منتشر شود. نسخه پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان بازی هم در سال 2021 منتشر خواهد شد و پس از آن نیز شاهد عرضه نسخه پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس بازی خواهیم بود.