برخلاف بسیاری از خودروسازان دنیا، عرضه و بهینه سازی پیشرانه های دیزل به دست شرکت لندرور ادامه دارد. خودروهای گازوئیل سوز به دلیل هزینه ی جانبی و آلایندگی کمتر در اروپا، پرطرفدار هستند و معمولا ارزان تر از مدل های بنزینی فروخته می شوند.

لندرور به تازگی دو پیشرانه ی دیزل هیبرید چهار سیلندر دولیتری از سری اینجنیوم معرفی کرده است که روی رنجرور ایوک 2021 نصب خواهند شد. این خودروها 161 و 197 اسب بخار قدرت تولید می کنند که برای محصولی در ابعاد ایووک مناسب خواهد بود. موتور / ژنراتور 48 ولتی در هر دو مدل وجود دارد که انرژی بازیافتی ترمزگیزی و شتاب خودرو را به باتری ها منتقل یا مصرف می کند. میانگین مصرف سوخت مدل 197 اسب بخاری 5/5 لیتر در 100 کیلومتر و سرعت گیری صفر تا 100 کیلومتربرساعتش 8/5 ثانیه خواهد بود.

ایوک با پیشرانه های هیبرید بنزینی نیز تولید می شود. این خودروها از موتور چهارسیلندر دولیتری با قدرت های 200 و 240 و 300 اسب بخاری برخوردار هستند. سریع ترین نمونه با نهایت سرعت 250 کیلومتربرساعت، میانگین مصرف سوخت 8 لیتر در 100 کیلومتر و سرعت گیری صفر تا 100 کیلومتربرساعت 6/5 ثانیه دارد. همچنین، مدل پلاگین هیبرید 310 اسب بخار با پیشرانه ی بنزینی توربوشارژ 1/5 لیتری و میانگین مصرف سوخت 1/8 لیتر در 100 کیلومتر عرضه خواهد شد.

Range Rover Evoque  رنجرور ایوک 2021


Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque
Range Rover Evoque

سیستم سرگرمی در ایوک 2021 علاوه بر اینترنت و به روزرسانی راه دور، دسترسی به سرویس های پخش موسیقی و رادیو مثل اسپاتیفای را فراهم می کند. افزون براین، دو گوشی هوشمند ازطریق بلوتوث می توانند به خودرو متصل شوند. تهویه ی مطبوع ایوک نیز علاوه بر بهبود کیفیت هوا با فیلترهای جدید، اطلاع رسانی از وضعیت جوی بیرون کابین را انجام خواهد داد.

 سیستم های ایمنی شامل رادارهای پشت و فناوری جلوگیری تصادف از عقب به روزرسانی شده اند و دوربین دید 360 درجه هم تا سرعت 30 کیلومتربرساعت، فضای پیرامون ایوک را نمایش می دهد. رنجرور ایوک دیزل هیبرید 2021 با قیمت تقریبی 42 هزار دلار در انگلستان فروخته می شود.