بازی جدید Paradise Lost از استودیوی Poly Amorous به تازگی تریلر جدیدی را در جریان رویداد گیمزکام 2020 دریافت کرده که صحنه های اسلوموشنی از مبارزات سخت این بازی را در یک پناهگاه جنگ جهانی دوم نشان می دهد.

بازی Paradise Lost رویکرد نسبتا متفاوتی به وقایع جنگ جهانی دوم دارد. اتفاقات این بازی در یک دنیای موازی جریان دارد که جنگ جهانی دوم بیست سال دیگر نیز ادامه پیدا کرده است. ارتش نازی اکثر کشورهای اروپایی را به وسیله بمب اتم با خاک یکسان کرده و دراین میان یک کودک 12 ساله از میان وضعیت وحشتناک و پرهرج و مرج جهان جان سالم به در برده و خود را در یک یک پناهگاه متروکه می بیند.

تریلر جدیدی که به عنوان بخشی از رویداد Gamescom 2020 به نمایش گذاشته شده، صحنه ی تیراندازی خونباری را در این پناهگاه به تصویر می کشد. از سبک و سیاق تصاویر این تیزر می توان احتمال داد که در سال های اول جنگ جهانی دوم رخ می دهد. در ادامه ی این تیزر بدون نمایش نتیجه ی نهایی تیراندازی به بیست سال بعد و جایی که سایمون (Szymon) پروتاگونیست داستان بازی در سرمای سخت زمستان خود را در ورودی پناهگاه متروکه می بیند، منتقل می شویم. در ادامه می توانید تریلر مذکور را تماشا کنید:


دانلود از آپارات

ورود به این پناهگاه می تواند آغازگر ماجراجویی های شما در دنیای Paradise Lost باشد. شما باید با گشتن در گوشه و کنار این پناهگاه اسناد طبقه بقدی شده و محرمانه ای را پیدا کرده و با کنار هم قرار دادن قطعات یک پازل بزرگ، از ادامه ی جنگ جلوگیری کنید. براساس توضیحات توسعه دهندگان این بازی، شما در جریان Paradise Lost تصمیمات مهمی را اتخاذ خواهید کرد که آینده جنگ و شخصیت بازی را رقم می زند.

البته تریلری که بالاتر مشاهده می کنید، گیم پلی واقعی بازی را به نمایش نمی گذارد؛ اما ظاهرا Paradise Lost در خصوص گرافیک و جلوه های تصویری دنیای بازی نیز تجربه درگیرکننده و قابل احترامی را ارائه خواهد کرد. این بازی برای پلتفرم پی سی و همچنین کنسول های نسل جدید منتشر شده و قرار است نسخه ی کامپیوتری آن به عنوان پلتفرم اصلی در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی عرضه شود. تاریخ دقیق انتشار بازی هنوز اعلام نشده است.