در گذشته شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر مجموعه Resident Evil، اعلام کرده بود که در ماه اوت، اخبار جدیدی حول بازی Resident Evil 8: Village منتشر خواهد شد. این درحالی است که ماه اوت تمام شد و خبری از این بازی در دسترس قرار نگرفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Capcom Dev 1 با انتشار یک توییت از کاربران بابت تاخیر پیش آمده در انتشار اخبار جدید حول رزیدنت ایول 8 عذرخواهی کرده است. همچنین در ادامه اعلام کرده که در جریان پنل کپکام برای رویداد آنلاین Tokyo Game Show 2020، شاهد انتشار اخبار بیشتری در ارتباط با Resident Evil 8: Village خواهیم بود. 


شرکت کپکام در جریان تاریخ پنجم مهر ماه (26 سپتامبر) و ششم مهر ماه (27 سپتامبر) لایو استریم خود را در رویداد توکیو گیم شو 2020 برگزار می کند. این لایو استریم در هر دو روز، ساعت 4:30 بعد از ظهر به وقت ایران برگزار می شود و تقریبا دو الی سه ساعت هم زمان خواهد داشت. متاسفانه به صورت کامل اعلام نشده که کپکام چه مواردی را در این رویداد نمایش می دهد و باید تا تاریخ های ذکر شده منتظر بمانیم. کاربران ازطریق کانال کپکام در توییچ می توانند این رویداد را تماشا کنند. 

بازی Resident Evil 8: Village قرار است سال 2021 برای کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود. نظر شما کاربران زومجی دراین باره چیست؟ منتظر رونمایی از چه بازی هایی هستید؟