آیا تا به حال قصد خرید برنامه ها یا بازی های خارجی را داشته اید به نظر شما این نوع از خریدها را چگونه باید انجام داد پاسخ این سوال، استفاده از انواع گیفت کارت است! جالب است بدانید که با کمک این گیفت کارت ها یا کارت های هدیه می توانید خریدهای خارج از ایران را به راحتی و بدون دردسر انجام دهید.

اگر شما هم به کنسول های بازی یا سرویس های اپل و مایکروسافت علاقه داشته باشید، حتما با مشکل پرداخت های درون برنامه ای روبه رو شده اید؛ به همین منظور خرید انواع گیفت کارت از سامانه های معتبر می تواند مشکل شما را حل کند.

ما نیز در اینجا می خواهیم با انواع کارت های هدیه یا Gift Card آشنا شده و سایتی مطمئن و ارزان به نام موبوگیفت را برای خرید این کارت ها به شما معرفی کنیم؛ پس ادامه ی مقاله را از دست ندهید…

انواع گیفت کارت (Gift Card) را بشناسید

گیفت کارت همانطور که از اسمش پیداست، به کارت هایی گفته می شود که می توان آن ها را هدیه داد. دلیل اصلی استفاده از گیفت کارت این است که پرداخت پول به سایر کشورها و بر اساس ارز رایج آن ها انجام شود. با استفاده از این کارت ها شما برای خریدهای خارجی دردسر کمتری برای پرداخت دارید و لازم نیست حساب بانکی خارجی داشته باشید.

برای خرید Gift Card حتما باید توجه داشته باشید که همان چیزی را بخرید که به آن نیاز دارید؛ چرا که معمولا گیفت کارت های هر شرکتی فقط مخصوص خرید از همان شرکت است. به عنوان مثال از گیفت کارت آمازون نمی توان برای خرید از سایت اپل استفاده کرد. بنابراین بهتر است با انواع کارت هدیه آشنا شویم؛ برخی از این کارت ها عبارتند از:

1- گیفت کارت اپل

همان طور که می دانید برای استفاده از اکثر برنامه های شرکت اپل باید پول پرداخت کنید و امکان دسترسی رایگان به آن ها وجود ندارد. به طور مثال برای دانلود بسیاری از برنامه های اپ استور، اجرای بازی های مختلف، تماشای فیلم و گوش دادن موزیک به گیفت کارت اپل یا اپل آیتونز نیاز دارید.

2- گیفت کارت گوگل پلی

یکی از کارت های هدیه ی پرکاربرد در بین ایرانیان، گیفت کارت گوگل پلی است که برای استفاده از سرویس های غیر رایگان شرکت گوگل به کار می رود. بنابراین برای دانلود بازی، فیلم، موسیقی و کتاب صوتی از گوگل پلی باید این گیفت کارت را بخرید.

3- گیفت کارت پلی استیشن

این Gift Card بیشتر برای گیمرها و علاقه مندان به بازی های ویدئویی طراحی شده است. شما با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانید تمامی بازی ها یا محصولات پلی استیشن را بدون هیچ دغدغه ای دانلود کنید. علاوه بر آن، به منظور استفاده از امکانات بازی های غیر رایگان نیز می توانید این گیفت کارت ها را سفارش دهید.

4- گیفت کارت استیم

گیفت کارت استیم نیز برای طرفداران بازی ها و سرگرمی های کامپیوتری ساخته شده است. استیم، در واقع یک پلتفرم است که تمامی گیمرها را دور هم جمع کرده و به خرید و فروش بازی های اورجینال می پردازد. جالب اینجاست که این پلتفرم در اغلب کشورهای جهان به رسمیت شناخته شده و طرفداران بسیاری دارد.

5- گیفت کارت پلی استیشن پلاس

شرکت سونی برای انجام بازی های آنلاین روی کنسول پلی استیشن4، سرویسی را با عنوان “پلی استیشن پلاس” راه اندازی کرده است که با عنوان PSN شناخته می شود. به همین دلیل، اگر بخواهید روی کنسول خود از بازی های آنلاین استفاده کنید باید به دنبال خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس باشید.

6- گیفت کارت آمازون

امروزه کمتر کسی را می توان پیدا کرد که شرکت آمازون را نشناسد! این شرکت، یکی از گسترده ترین سایت های خرید آنلاین در سرتاسر جهان است که میلیون ها نفر کاربر دارد. با گیفت کارت آمازون می توانید از سایت آمازون خرید کنید.

7- گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس یکی مخصوص طرفداران کنسول بازی ایکس باکس است که برای خرید بازی ها یا سرویس های کنسول خود می توانند از آن استفاده کنند. این کارت های هدیه در مبالغ یک دلاری، دو دلاری، سه دلاری، پنج دلاری و غیره وجود دارد.

8- گیفت کارت اسپاتیفای

دوستداران موسیقی جهان برای گوش دادن به آلبوم های موزیک معمولا به سراغ نرم افزار اسپاتیفای می روند؛ در این نرم افزار می توان اکثر آهنگ ها و آلبوم های منتشر شده در جهان را مشاهده کرد که خیلی از آن ها به صورت رایگان در دسترس نیستند. اما نگران نباشید! زیرا با کمک گیفت کارت اسپاتیفای می توانید حق عضویت گرفته و آهنگ های پولی را به صورت رایگان گوش کنید.

9- گیفت کارت اوریجین

از این نوع Gift Card نیز می توانید به منظور خرید بازی های PC از سایت اوریجین استفاده کنید. در این صورت، امکان دسترسی به بازی آنلاین و امکانات پولی نیز میسر خواهد شد.

10- گیفت کارت نتفلیکس

در سال های اخیر، شبکه ی اینترنتی نتفلیکس بسیار محبوب و پرطرفدار شده است. در این شبکه می توان انواع فیلم های سینمایی و سریال های معروف را از طریق اینترنت مشاهده کرد. اما توجه داشته باشید که بسیاری از امکانات نتفلیکس غیر رایگان بوده و برای استفاده از آن ها حتما باید گیفت کارت نتفلیکس را از سایت های معتبر خریداری کنید.

11- گیفت کارت اسکایپ

همه ی شما احتمالا با سرویس تماس تصویری اسکایپ آشنایی دارید. این نرم افزار دارای دو نسخه ی رایگان و پولی است که در نسخه ی پولی امکانات جالبی مانند ارسال پیامک، شماره اختصاصی و تماس به موبایل وجود دارد که باعث جذابیت بیشتر آن شده است. شما برای فعال کردن این امکانات به گیفت کارت اسکایپ نیاز دارید!

12- گیفت کارت ویزا

یکی دیگر از کارت های هدیه ی پرکاربرد، گیفت کارت ویزا است که برای خریدهای اینترنتی به میزان دلخواه مورد استفاده قرار می گیرد. شما با اعتبار موجود در ویزا کارت می توانید انواع خریدهای الکترونیکی را از سایت های مختلف به راحتی انجام دهید.

13- گیفت کارت مستر

مستر کارت نیز سازوکاری شبیه به ویزا کارت داشته و برای پرداخت اینترنتی به کار می رود. این نوع از گیفت کارت ها را در مبالغ ده دلار، 25 دلار، 50 دلار و یا حتی 500 دلار قابل خرید و استفاده هستند.

14- گیفت کارت نینتیندو

کنسول بازی نینتیندو نیز یکی از کنسول های پرطرفدار در جهان است که برخی از بازی ها و امکانات آن مانند پلی استیشن و ایکس باکس به صورت غیر رایگان ارائه می شود. بنابراین اگر بخواهید از این امکانات استفاده کنید باید به سراغ گیفت کارت نینتیندو بروید.

خب تا اینجا معروف ترین و پرکاربردترین گیفت کارت ها را معرفی کردیم؛ اگر می خواهید بدانید که چگونه در هنگام خرید از آن ها استفاده کنید، سری به وبلاگ موبوگیفت بزنید که برای هرکدام آموزش خلاصه ای قرار داده است.

موبوگیفت ؛ سامانه ای برای خرید مطمئن گیفت کارت

حالا که با انواع گیفت کارت و ویژگی آن ها آشنا شدید، بهتر است به دنبال راهی برای خرید آن ها باشید. اما چگونه باید یک خرید مطمئن و بدون دردسر داشت ما به شما سامانه ی موبوگیفت را معرفی می کنیم که امتحان خودش را پس داده و مزایای زیادی برای شما خواهد داشت؛ برخی از این مزایا عبارتند از:



موبوگیفت دارای نماد اعتماد است: این روزها دیگر نمی شود به هر سایتی اعتماد کرد؛ چراکه کلاهبرداران اینترنتی همواره منتظر شما هستند! اما سایت موبوگیفت بسیار قابل اعتماد بوده و موفق به دریافت نماد اعتماد 2 ستاره از وزارت صنعت، معدن و تجارت شده است.

موبوگیفت دارای پشتیبانی 24 ساعته است: هر زمان که اراده کنید، کارشناسان موبوگیفت برای پاسخ به سوالات و حل مشکلات شما آماده هستند.

موبوگیفت بهترین قیمت ها را ارائه می دهد: سایت موبوگیفت تلاش می کند تا قیمت انواع گیفت کارت را با توجه به نرخ روز دلار تعیین کرده و نسبت به سایر سایت های خرید و فروش گیفت کارت قیمت های بهتری ارائه کند.

خرید کردن از موبوگیفت بسیار سریع و آسان است: سامانه موبوگیفت طوری طراحی شده است که خرید کردن از آن بسیار راحت و لذت بخش باشد.

موبوگیفت برای مشتریان خود اهمیت قائل است: موبوگیفت همواره برای حفظ مشتریان خود و ایجاد رضایت در آن ها تلاش می کند. به همین منظور پس از هر خرید، امتیازاتی را به مشتریان می دهد که قابلیت تبدیل شدن به کد تخفیف را دارند.

در آخر می توانید برای خرید انواع گیفت کارت به سایت های معتبری مانند Mobogift مراجعه کنید. در موبوگیفت، پس از انتخاب کارت های هدیه دلخواه و وارد کردن شماره موبایل، می توانید پرداخت آنلاین خود انجام داده و بلافاصله کد گیفت کارت خود را از طریق پیامک و ایمیل دریافت کنید؛ به همین راحتی!