براساس اعلام توییتر، رکورد پرلایک ترین توییت تاریخ به تازگی جابه جا شده است. این شبکه ی اجتماعی رسما تأیید کرده است آخرین توییت حساب کاربری چادویک بوزمن فقید، بیشتر از هر توییت دیگری در تاریخ لایک شده است. آخرین توییت این حساب کاربری را خانواده ی بوزمن منتشر و خبر درگذشت او را اعلام کرده اند. تعداد لایک های توییت آخر حساب کاربری ستاره ی فیلم پلنگ سیاه (Black Panther) تا آخرین ساعات 29 آگوست 2020 (8 شهریور 1399) بیش از 7٫7 میلیون بار لایک و بیش از 2 میلیون بار ری توییت شد. البته به نظر می رسد تعداد لایک های توییت یادشده در لحظه ی نگارش این خبر کاهش پیدا کرده است.

روز 29 آگوست 2020 (7 شهریور 1399)، خبری غم انگیز طرفداران فیلم و سریال را شوکه کرد: چادویک بوزمن که سال ها است بازیگری می کرد و بیشتر به دلیل نقش پلنگ سیاه شناخته می شد، در 43 سالگی براثر سرطان روده ی بزرگ از دنیا رفت. او چهار سال با سرطان مبارزه کرد و متأسفانه درنهایت جانش را از دست داد. بوزمن تا پیش از مرگ، ابتلا به سرطان را به طور عمومی اعلام نکرده بود و خبر مرگ ناگهانی اش همه را شوکه کرد.

در پی درگذشت بوزمن، بسیاری از افراد در شبکه های اجتماعی ناراحتی خود را از این اتفاق ابراز کردند. افراد و گروه های معروف نیز خودشان را با غم خانواده ی بوزمن شریک دانستند که از بین آن ها می توانیم به دوئین جانسون و آکادمی اسکار و گروه حقوق بشری NAACP اشاره کنیم. برخی از پروژه های آخر بوزمن در پلتفرم نتفلیکس پخش شدند که از بین آن ها می توانیم به Da 5 Bloods به کارگردانی اسپایک لی و Ma Rainey’s Black Bottom اشاره کنیم که هنوز اکران نشده است.

قطعا سران توییتر از اینکه رکورد تعداد لایک های پلتفرمشان بدین طریق شکسته شده است، چندان خوشحال نیستند و خودشان نیز به دلیل درگشت بوزمن ناراحت اند. رکوردهای پیشین پرلایک ترین توییت عموما مربوط به توییت های بودند که مضمون شادتری داشتند و حساب های کاربری افراد و گروه هایی نظیر باراک اوباما، آریانا گرانده و BTS آن ها را منتشر کرده بودند. جابه جاشدن رکورد پرلایک ترین توییت به وضوح رشد جامعه ی کاربران توییتر را به رخ می کشد، آن هم در دورانی که شبکه های اجتماعی قدرتمندی همچون اینستاگرام و تیک تاک و فیسبوک مشغول فعالیت هستند. 

بوزمن هفده سال در سینما فعالیت و در فیلم های متعددی بازی کرد. منتقدان سینما همواره مدعی بودند که بوزمن می تواند به خوبی تصویری از انسان های واقعی را در جهان سینما نشان دهد.