حالا که نسخه های کامل و بهبودیافته ی «مافیا 2» و «مافیا 3» عرضه شده اند و بازی Mafia: Definitive Edition هم به عنوان ریمیک کامل اولین قسمت از بازی «مافیا» فاصله ی زیادی تا عرضه ندارد، طبیعتا استودیو Hangar 13 مشغول نگاه انداختن به آینده و بررسی پروژه/پروژه های بعدی خود است. اما یکی از اعضای کلیدی استودیو به تازگی و در جدیدترین اخبار بازی حرفی را به زبان آورد که می تواند به صورت غیرمستقیم به در حال ساخت بودن بازی «مافیا 4» اشاره کند. چرا که او گفت اگر بازی Mafia: Definitive Edition به اندازه ی کافی موفق بشود، تیم هنگر 13 می تواند تمام انرژی خود را روی دنباله ی «مافیا» بگذارد.

برخی رسانه ها باتوجه به همین صحبت می گویند که شاید بازی Mafia 4 اکنون در مراحل اولیه ی پیش تولید است و در صورت موفقیت ریمیک «مافیا»، مرحله ی اصلی ساخت «مافیا 4» کلید می خورد. استودیو هنگر 13 باور دارد که تمام اعضای آن شدیدا مشتاق ساخت «مافیا» بعدی هستند و قطعا از فرصت های موجود برای انجام این کار استقبال خواهند کرد.



سازندگان کارهای انجام شده برای ریمیک «مافیا 1» در بازی Mafia: Definitive Edition را با اشاره ی کامل به جزئیات شرح می دهند: «ما شهر Lost Heaven را نقطه به نقطه از ابتدا آفریدیم، تک تک آهنگ های آلبوم موسیقی متن را مجددا اجرا کردیم، تمام سکانس ها را با موشن کپچر از صفر ساختیم و موفق به ضبط مجدد صداگذاری ها با بهترین کیفیت شدیم. بازی حالا نسبت به نسخه ی قدیمی شامل اتومبیل های بیشتر، سیستم مبارزه ی تن به تن، مدل های نورپردازی جدید و صداگذاری های محیطی به مراتب باکیفیت تر می شود. راستی مکانیزم های گان پلی و رانندگی بازی هم به صورت کامل از ابتدا توسط ما طراحی شدند.»

بازی Mafia: Definitive Edition در تاریخ 25 سپتامبر (4 مهر) برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.