رویداد دی سی فندام (DC Fandome) در جریان است و طی آن، دنبال کنندگان آثار دی سی کامیکس با جشنواره ای از اخبار، مصاحبه ها، تریلرها و معرفی آثار جدید روبه رو شده اند. رویدادی جامع و بسیار جذاب که از نحوه ی اجرا و ارائه گرفته تا محتویاتی که در آن مطرح شده اند، همگی در یک سطح بسیار بالا، رضایت بخش و جذاب قرار دارند.


همان طور که برنامه ریزی شده بود، در ساعت 2 بامداد امروز پنل فیلم جاستیس لیگ (Justice League) برپا شد. پنلی که در جریان آن، عوامل تولید فیلم از جمله کارگردان اثر، زک اسنایدر، پیرامون آفرینش نسخه ی اسنایدرکات به صحبت پرداختند و پس از سال ها انتظار، بالاخره تریلر این نسخه از فیلم جاستیس لیگ پخش شد.

در جریان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، پخش شدن تریلر جاستیس لیگ (نسخه ی زک اسنایدر) اطلاعاتی جالب از این نسخه را در اختیار ما قرار می داد. نمایش تعدادی بالا از سکانس های استفاده نشده در نسخه ی پیشین این فیلم، استفاده از قاب های کامل به لطف بهره برداری حداکثری از فیلم برداری با دوربین های آی مکس (IMAX)، تغییر در رنگ بندی به سبک وسیاق اسنایدر و تمی که این مجموعه، از فیلم BvS در مسیر آن قدم گذاشته بود، در این فیلم دیده می شود. ترسناک تر شدن چهره ی دشمنان، دیدن چهره ی دارک سید و سوپرمن در لباس تماما سیاه، از نقاط قابل توجه دیگر این تریلر بودند.

«لیگ عدالت» زک اسنایدر در زمانی نامشخص از سال 2021 از شبکه ی HBO Max پخش خواهد شد. این نسخه از فیلم جاستیس لیگ، اثری 4 ساعته خواهد بود که در قالب 4 قسمت یک ساعته پخش می شود؛ بعد از پخش شدن این 4 قسمت، نسخه ی کامل و 4 ساعته ی اسنایدرکات در دسترس قرار خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به تریلر این فیلم جلب می کنیم.




دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب