طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت نینتندو به تازگی یک ویدیو از رویداد Nintendo Direct منتشر کرد که در آن اطلاعاتی در مورد بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory را به اشتراک گذاشته است که یکی از آن ها تاریخ انتشار این بازی است. این بازی به بازیکن این امکان را می دهد تا صحنه های کلیدی و خاطره انگیز مجموعه Kingdom Hearts را با رنگ و لعابی تازه تجربه کند و از باس فایت های جدید هم لذت ببرد.

همچنین محتوای داستانی بیشتری هم که حول شخصیت Kairi جریان دارد، در این بازی وجود دارد. می توانید ویدیوی 11 دقیقه ای را که گیم پلی و تاریخ انتشار بازی را نشان می دهد، از این لینک تماشا کنید. تاریخ انتشار بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory برابر است با 13 ماه نوامبر (23 آبان) که قرار است برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ عرضه شود. این تاریخ انتشار پیش تر نیز لو رفته بود و خبر آن را در زومجی مطالعه کردید.

بازی Kingdom Hearts: Melody of Memory در حال حاضر برای پیش خرید به قیمت 59.99 دلار موجود است. می توانید نخستین جزئیات داستان و گیم پلی بازی را که پیش تر در زومجی منتشر شد، از این لینک مطالعه کنید.