مدتی پیش بود که خبری با محوریت حالت Grounded برای بازی The Last of Us Part 2 منتشر شد. همچنین تروفی های این حالت توسط Powerpyx رویت شده بود. همچنین مشخص شده بود که درکنار حالت گراندد، یک ویژگی جدید به نام Permadeath هم به بازی اضافه می شود که بازیکنان می توانند آن را از منوی بازی فعال کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ناتی داگ، سازنده The Last of Us Part II، جزئیات این دو حالت را منتشر کرد. حالت گراندد و Permadeath در قالب یک آپدیت رایگان در تاریخ 23 مرداد ماه (13 اوت) در اختیار کاربران بازی The Last of Us Part II قرار می گیرد. همچنین در این به روزرسانی شاهد بهبودها و ویژگی های دیگری هم هستیم که به بازی اضافه می شوند. 

گراندد را می توان سخت ترین درجه سختی دانست که از بازی The Last of Us وارد نسخه دوم می شود. در این درجه سختی یک سری محدودیت نظیر دسترسی بسیار محدود به منابع و سرسخت شدن دشمنان برای بازیکنان درنظر گرفته شده است تا بیش ازپیش به چالش کشیده شوند. این در حالی است که به نظر می رسد بازیکنان گزینه Permadeath را در تمامی درجه سختی های بازی The Last of Us Part II می توانند فعال کنند. با فعال بودن این گزینه اگر بمیرید، باید بازی را مجددا از ابتدا آغاز کنید.

همچنین سیستمی به بازی اضافه شده که می تواند مواردی مثل نحوه کشته شدن، درجه سختی که بازی را روی انجام می دهید، کدام بخش بازی برای شما چالش برانگیز بوده است و آخرین بار در چه نقطه ای قرار داشته اید، ردیابی کند.


الی در حال مقابله با زامبی ها در The Last of Us Part II
الی در حال نبرد با اسکارها در محیط پیکسلی در The Last of Us Part II
الی در میان ساختمان های سیاتل در بازی The Last of Us Part II
منی و ابی در حال گفت وگو در The Last of Us Part II

در ادامه مشخص شده که ناتی داگ گزینه هایی را در جریان آپدیت روز پنجشنبه به بازی اضافه می کند که تغییراتی را از نظر بصری، صوتی و گیم پلی روی نحوه بازی کردن شما اعمال می کند. این موارد شامل گزینه های زیر است و در گالری بالا تصاویر مربوط به تعدادی از این ویژگی ها را مشاهده می کنید.


Mirror World
Mirror on Death
Slow Motion
Bullet Speed Mode
Infinite Ammo
Infinite Crafting
Infinite Melee Durability
Infinite Listen Mode Durability
Infinite Listen Mode Range
One Shot
Touch of Death
8-bit Audio
4-bit Audio
Helium Audio
Xenon Audio

گزینه های جدید فقط به موارد بالا ختم نمی شود و در زیر هم تغییرات مربوط به HUD بازی را مشاهده خواهید کرد. 


 گزینه Film Grain Adjustment
 گزینه Disable Listen Mode
 گزینه Motion Sensor Function Aiming
 گزینه Arc Throw HUD Display
 گزینه Aiming Acceleration Scale
گزینه Aiming Ramp Power Scale 
بهبودهای دسترسی (Accessibility) به Ground Zero در رویارویی ها و گیم پلی مربوط به استفاده از طناب
سایر بهبودهای دسترسی 


دانلود ویدیو از آپارات

نظر شما کاربران زومجی دراین باره چیست