The Legend of Zelda همواره یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین بازی های نینتندو به حساب می آید. اثری که برای اولین بار در سال 1986 متولد شد و رفته رفته توانست به پختگی و اوج خود برسد و به یکی از محبوب ترین انحصاری های نینتندو تبدیل شود.

اگر از طرفداران این مجموعه باشید، قطعا اطلاع دارید که نینتندو در سال 2017 همزمان با عرضه کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ، نسخه جدیدی از این مجموعه تحت عنوان The Legend of Zelda: Breath of the Wild را به صورت انحصاری روانه بازار کرد. اثری که به جرات می توان آن را یکی از دلایل موفقیت سوییچ نیز دانست.

در حالیکه شایعات زیادی حول تاریخ عرضه نسخه دوم و ادامه بازی Breath of the Wild به گوش می رسد، حال اما در جدیدترین اخبار بازی، نینتندو ساعاتی پیش نشان تجاری تازه ای برای این مجموعه به ثبت رساند. یکی از کاربران توییتر به نام NaZ ضمن اعلام این خبر، احتمال داد که این حرکت نینتندو به نوعی به 35 سالگی سری The Legend of Zelda در سال آینده ارتباط دارد.


نکته جالب توجه این است که اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که چندی پیش نینتندو برای Ocarina of Time نیز سیاست مشابه ای را اتخاذ کرده و یک نشان تجاری جدیدی برای آن به ثبت رسانده است.

حال باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده نینتندو اطلاعات بیشتری درخصوص آینده سری محبوب The Legend of Zelda ارایه می دهد یا خیر. شما هم لطفا نظرات و پیش بینی های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.