Dead Cells را می توان یکی از بهترین بازی های روگ لایک دانست که تجربه ای چالش برانگیز و شدیدا دلچسب را دراختیار مخاطبان این دسته از بازی ها قرار داده است. استودیو موشن توئین (Motion Twin)، سازنده دد سلز، دراین میان سعی کرده با ارائه آپدیت های مختلف تغییرات متفاوتی را روی بازی خود اعلام کند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بیستمین آپدیت Dead Cells با نام Barrels o’ Fun عرضه شده است. در جریان آپدیت ذکر شده، شاهد اضافه شدن مرحله Derelict Distillery به بازی دد سلز هستیم. Derelict Distillery یک مرحله چالش برانگیز است که بازیکنان را در یک انبار بسیار بزرگ قرار می دهد که پر از مواد منفجره و بشکه های انفجاری است. همچنین دشمنانی را هم مشاهده می کنید که مدام این بشکه ها را به سمت شما پرتاب می کنند.

در ادامه مشخص شده که یک سلاح جدید به نام Barrel Launcher هم به بازی اضافه شده است که می توانید به واسطه ی آن بشکه های انفجاری مختلفی را به سمت دشمنان پرتاب کنید. ازطرفی آیتم جدید Tesla Coil هم به شما اجازه می دهد تا به دشمنان شُک مغناطیسی وارد کنید و محدوده پشتیبانی آن هم در حالت Medium قرار دارد. در انتها، استودیو موشن توئین حالتی را برای موسیقی های بازی درنظر گرفته که تمامی ساندترک های بازی را در قالب موسیقی های هشت-بیتی ارائه می دهد. 


بازیکنان در منو بازی می توانند تنظیمات مربوط به نحوه پخش موسیقی ها را انتخاب کنند. در زیر هم می توانید تریلر آپدیت رایگان Barrels o’ Fun بازی Dead Cells را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. این آپدیت فعلا در اختیار کاربران کامپیوتر قرار گرفته است و تا انتهای تابستان هم برای سایر پلتفرم ها عرضه می شود. اشاره کنم که علاقه مندان می توانند Dead Cells و بسته الحاقی The Bad Seed را هم اکنون با تخفیف از استیم خریداری کنند. 


دانلود ویدیو از آپارات