در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که آمازون پرایم و شرکت STX Entertainment امیدوار به همکاری دوباره ی پیتر سگال، کارگردان فیلم My Spy (جاسوس من) با دیو باتیستا و کلوئی کلمن برای تولید فیلم My Spy 2 (جاسوس من 2) هستند. براساس گزارش ددلاین، این پروژه ی احتمالی در مراحل اولیه ی توسعه به سر می برد و از قرار معلوم هنوز هیچ قراردادی برای تولید آن منعقد نشده است. در فیلم اکشن-کمدی «جاسوس من» دیوید باتیستا، بازیگر فیلم های Escape Plan: The Extractors (نقشه فرار 3: ایستگاه شیطان) و Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) نقش یک مامور سی آی اِی خشن و بی پروا را بازی می کند که برای حفاظت از یک خانواده مجبور به همکاری با دختر 9 ساله ی آن ها با نقش آفرینی کلوئی کلمن، بازیگر سریال Big Little Lies (دروغ های کوچک بزرگ) می شود.

علاوه بر دیو باتیستا و کلوئی کلمن، کریستین شال (صداپیشه ی سریال BoJack Horseman) نقش بابی آولت، کن جیونگ (بازیگر مجموعه فیلم های The Hangover) نقش کیم ترانگ، پریسا فیتز-هنلی (بازیگر سریال Jessica Jones) نقش کیت نیوتاون، دیوید راجرز نقش کارلوس و اولیویا دپاتی نقش سلما را در فیلم My Spy بازی می کنند. جان و اریش هوبر فیلم نامه ی فیلم «جاسوس من» را به رشته ی تحریر در آوردند و پیتر سگال، کارگردان فیلم های Get Smart (اسمارت را بگیر) و Fifty First Dates (پنجاه قرار اول)، سکان هدایت آن را در دست داشت. در کارنامه ی برادران هوبر نیز نگارش فیلم نامه ی آثاری نظیر مجموعه فیلم های اکشن Red (رد)، فیلم علمی-تخیلی Battleship (کشتی جنگی) و فیلم اکشن The Meg (مگ) با نقش آفرینی جیسون استاتهام و روبی رز مشاهده می شود.

دیو باتیستا درکنار جاناتان مایزنر به عنوان تهیه کننده ی فیلم My Spy فعالیت می کرد و درو سیمون و کیت ورهوف، به ترتیب معاون رئیس بخش تولیدات و رئیس بخش توسعه ی اس تی اکس فیلمز، بر پروژه نظارت داشتند. شرکت اس تی اکس اینترتینمنت در ابتدا فیلم «جاسوس من» را در تاریخ 19 دی 1398 (9 ژانویه ی 2020) در استرالیا به نمایش درآورد و سپس به دنبال تعطیلی سینماهای سراسر دنیا بر اثر شیوع ویروس کرونا تصمیم به فروش امتیاز پخش آن به آمازون گرفت. این فیلم اکشن-کمدی نهایتاً در تاریخ 6 تیر (26 ژوئیه ) در سرویس ویدئویی آمازون و در برخی از سینماهای منتخب ایالات متحده ی آمریکا پخش شد و نقدهای متفاوتی را از منتقدان دریافت کرد. شما می توانید در صورت تمایل نظرات خود را درباره ی این خبر با وب سایت زومجی در میان بگذارید.