یکی از مواردی که کاربران موبایل همیشه به دنبال آن هستند، تجربه ی بازی های با کیفیتی است که به صورت کاملا آفلاین اجرا می شوند. پیدا کردن این دسته از بازی ها در فروشگاه پلی استور آن چنان کار ساده ای نیست و وقت زیادی را صرف خود می کند. ازاین رو به سراغ بهترین بازی های افلاین اندروید رفته ایم تا کاربران به سادگی بتوانند بازی های مورد نظر خود را پیدا کرده و بدون دغدغه اتصال به اینترنت، در هر لحظه به تجربه ی بازی مورد نظر خود بپردازند.

پرش های بلند و انجام کارهای آکروباتیک در بازی Alto’s Odyssey

Alto’s Odyssey




سبک: اکشن


استودیو: نودل کیک استودیوز

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

مجموعه Alto را می توان یکی از مجموعه های سرگرم کننده روی موبایل دانست که تابه امروز دو نسخه از آن عرضه شده است. بازی Alto’s Odyssey یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می آید که بازیکن را در نقش یک اسکیت سوار قرار می دهد و باید در صحرای بی انتها مشغول اسکیت سواری شود. البته صحرای نامتناهی Alto’s Odyssey شامل محیط های متفاوتی می شود.

جالب ترین نکته در مورد نسخه آدیسی، این است که بازیکنان در طول ماجراجویی خود با موانع و حیوان های مختلفی روبه رو می شوند. بعضی از این المان های محیطی، به کمک شما می آیند تا آیتم های بیشتری را جمع کنید و بدون هیچ خطری بخش مورد نظر را پشت سر بگذارید. این در حالی است که بعضی وقت ها هم امکان دارد المان های محیطی باعث ناکامی شما شوند. از دیگر ویژگی های بازی Alto’s Odyssey هم می توان به حالت ذن (Zen Mode) اشاره کرد که بازیکن بدون هیچ چالشی، می تواند از جهان زیبای بازی لذت ببرد.



دانلود بازی Alto’s Odyssey

دانلود گوگل پلی Google Play



منفجر کردن بادکنک های رنگی در بازی Bloons TD 6

Bloons TD 6




سبک: اکشن ماجراجویی


استودیو: نینجا کیوی

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 4.99 دلار

اولین نسخه از مجموعه Bloons TD در سال 2007 عرضه شد و توانست موفقیت بالایی را کسب کند. در ادامه استودیو نینجا کیوی تصمیم گرفت نسخه های بعدی را روی پلتفرم موبایل عرضه کند. تابه امروز 6 نسخه از سری Bloons TD عرضه شده و بازی Bloons TD 6 را می توان بهترین نسخه دانست. بااینکه این بازی نسبت به نسخه های پیشین تفاوت چندانی نداشته است، اما گیم پلی آن درکنار ساختار داستانی، سبب شده تا بازی Bloons TD 6 در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار بگیرد.

ساختار بازی شاید در ظاهر شبیه به سایر بازی های دفاع از قلعه باشد، اما در باطن گیم پلی ساده تر و سرگرم کننده تری را ارائه می دهد. همچنین در اینجا خبری از سفینه های فضایی و مبارزه با بیگانگان نیست و بازیکنان باید با بادکنک های رنگی مبارزه کنند. همین مورد سبب شده تا بازی اندروید Bloons TD 6 حس وحال بامزه و جالبی داشته باشد.


دانلود بازی Bloons TD 6

دانلود گوگل پلی Google Play



ساختن خانه در محیط بازی Crashlands

Crashlands



سبک: ماجراجویی


استودیو: Butterscotch Shenanigans

مناسب برای نوجوانان
قیمت: 6.99 دلار

Crashlands را می توان یک بازی نقش آفرینی متفاوت با دوربین از بالا به پایین دانست. یکی از ویژگی های بسیار خوب Crashlands که آن را جزو بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار داده، مکانیسم های گیم پلی بازی است. در حالت داستانی، شما می توانید با تخریب محیط و پیدا کردن آیتم های مختلف، خود را قوی تر کرده و با شخصیت شرور داستان مبارزه کنید. این در حالی است که بازی موبایل Crashlands جدا از نبردها و پیدا کردن آیتم های مختلف، یک بخش ساخت وساز هم برای بازیکنان درنظر گرفته که می توانید ساخت وسازهای متعددی را انجام و تغییرات مد نظر خود را روی محیط اعمال کنید.

دراین میان اشاره کنم که Crashlands در سال 2016 عرضه شد و در همان سال نامزد دریافت جایزه بهترین موبایل سال از سوی جوایز DICE شد و در بعضی از رسانه های معتبر هم توانست جایزه بهترین بازی موبایل سال 2016 را از آن خود کند.


دانلود بازی Crashlands

دانلود گوگل پلی Google Play



مرغ بازی Crossy Road در حال نگاه کردن به یکی از کاراکترهای بازی

Crossy Road




سبک: اکشن


استودیو: هیپستر ویل

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

اگر به دنبال به چالش کشیدن خودتان هستید، Crossy Road انتخاب مناسبی است. در جریان بازی Crossy Road بازیکن در نقش یک مرغ قرار می گیرد و باید از خیابان عبور کند. در ظاهر، انجام این کار بسیار ساده است، اما با کمی تلاش متوجه می شوید که Cross Road حسابی چالش برانگیز است و قرار نیست به راحتی در آن موفق شوید. به کار گیری مناسب درجه سختی در دل بازی، سبب شده تا Crossy Road به یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید تبدیل شود.

چالش بازی فقط به اینکه حواس خود را به عبور از خیابان جمع کنید، ختم نمی شود. دراین صورت بازیکن با خود می گوید که «صبر می کنم و در فرصت مناسب، از خیابان رد می شوم». این در حالی است که تیم سازنده یک عقاب کم تحمل را طراحی کرده که اگر ببیند مرغ داستان زیاد در یک نقطه ایستاده است، او را شکار می کند. به عبارتی جدا از اینکه باید سرعت عمل بالایی داشته باشید، باید بتوانید به درستی از خیابان عبور کنید که به بزرگ ترین و جالب ترین چالش بازی Crossy Road تبدیل شده است.


دانلود بازی Crossy Road

دانلود گوگل پلی Google Play



قهرمان بازی Eternium در حال استفاده از مهارت خود برای کشتن دشمنان

Eternium



سبک: نقش آفرینی


استودیو: میکینگ فان

مناسب برای نوجوانان
قیمت: رایگان

Eternium یک بازی موبایل نقش آفرینی اکشن با المان های هک اند اسلش است که در ابتدای بازی، کاربر می تواند یکی از سه کلاس، جادوگر، جنگجو یا جایزه بگیر را انتخاب کند. درادامه باید سلاح خود را انتخاب کنید که سازنده سلاح های متوعی از شمشیر و چوب جادو گرفته تا خنجر و سلاح پیستول را برای بازیکنان درنظر گرفته است. Eternium جزو آن دسته از بهترین بازی های آفلاین اندروید است که سازنده از مکانیسم های گیم پلی متفاوتی نسبت به سایر بازی های مشابه استفاده کرده است.

کاربر برای عبور در محیط باید همانند بازی های اشاره و کلیک عمل کند و به محل مورد نظر خود روی صفحه نمایش ضربه بزند. این در حالی است که برای استفاده از مهارت های خود، باید اشکال مختلفی را روی صفحه نمایش گوشی موبایل بکشید. از دیگر ویژگی های مثبت بازی موبایل Eternium هم می توان به تنوع دشمنان داخل بازی اشاره کرد که هرکدام از آن ها به نحوی شما را به چالش می کشند.


دانلود بازی Eternium

دانلود گوگل پلی Google Play



جیسون در حال کشتن قربانی خود در Friday the 13th

Friday the 13th




سبک: پازل


استودیو: بلوویزارد دیجیتال

مناسب برای سنین بالای 16
قیمت: رایگان

Friday the 13th را می توان یکی از بازی های چندنفره سرگرم کننده دانست که نسخه موبایل آن، با کمی تفاوت و با ساختاری متفاوت عرضه شده است. شاید تعجب کنید که چرا Friday the 13th: Killer Puzzle در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار گرفته است، اما باید بگویم که تیم سازنده یک بازی کاملا آفلاین و تک نفره را توسعه داده است.

در بازی Friday the 13th: Killer Puzzle بازیکن در نقش جیسون قرار می گیرد و باید در هر مرحله، قربانی های خود را از بین ببرد. تیم سازنده بیش از 100 مرحله را توسعه داده که هرکدام از آن ها چالش ها و سختی های خود را دارند. همچنین آیتم های تزئینی هم برای بازیکنان درنظر گرفته شده که با آزاد کردن آن ها می توانند ظاهر جیسون را تغییر دهند.



دانلود بازی Friday the 13th: Killer Puzzle

دانلود گوگل پلی Google Play



رانندگی با پاگانه در بازی GRID Autosport

GRID Autosport




سبک: ریسینگ


استودیو: فرال اینتراکتیو

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 9.99 دلار

اگر از علاقه مندان به بازی های ماشین سواری و شبیه ساز هستید، Grid Autosport گزینه ی بسیار مناسبی برای شما است. یکی از ویژگی هایی که بازی های ریسینگ را به اثری سرگرم کننده تبدیل می کند، وجود تعداد ماشین ها و مسیرهای مسابقه ای بالا است. بازی Grid Autosport دارای 100 اتومبیل مختلف و 100 مسیر مسابقه ای است. طراحی اتومبیل ها هم به خوبی انجام شده و بازیکنان تجربه ی خوبی را روی گوشی های موبایل کسب می کنند.

ازاین رو Grid Autosport در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار گرفته تا کاربران بتوانند یک بازی شبیه ساز ماشین سواری سرگرم کننده را تجربه کنند. دراین میان درجه سختی های متفاوتی برای بازیکنان درنظر گرفته شده تا حتی کاربران تازه وارد هم بتوانند به سراغ Grid Autusport بروند.



دانلود بازی Grid Autosport

دانلود گوگل پلی Google Play



استفاده جنگ افزارهای مختلف برای نابودی دشمنان در Kingdom Rush Vengeance

Kingdom Rush Vengeance


سبک: استراتژی

استودیو: آیرون هاید گیم 

مناسب برای نوجوانان

قیمت: 4.99 دلار

در میان استودیوهایی که بازی های دفاع از قلعه را توسعه می دهند، آیرون هاید گیم، استودیو شناخته شده ای به حساب می آید. بخشی از خوش نام بودن آیرون هاید گیم به خاطر توسعه مجموعه Kingdom Rush است که از میان چهار نسخه توسعه داده شده، بازی موبایل Kingdom Rush Vengeance در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار گرفته است. در اینجا، برخلاف اکثر بازی های ویدیویی که بازیکن را در نقش یک قهرمان قرار می دهد تا شخصیت شرور را از بین ببرد، بازیکن هدایت یک شاه شرور را به دست می گیرد.

ازاین رو باید تلاش کنید تا سرزمین تان از حجوم دورف ها، وایکینگ ها و سایر قبلیه ها در امان بماند و تمامی آن ها را از بین ببرید و به کارهای پلید خود ادامه دهید. از نظر گیم پلی، بازی Kingdom Rush Vengeance آیتم های متعددی را در اختیار شما برای ساخت وساز قرار می دهد و همین مورد سبب شده تا گیم پلی بسیار متنوع و هیجان انگیزی را شاهد باشیم.


دانلود بازی Kingdom Rush Vengeance

دانلود گوگل پلی Google Play



شروع یک مسابقه در بازی موبایل NBA Jam

NBA Jam



سبک: ورزشی


استودیو: الکترونیک آرتز

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 4.99 دلار

شاید با خود بگویید که NBA Jam جزو بازی هایی به حساب می آید که دارای بخش چندنفره است و نباید در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار بگیرد. این در حالی است که جذابیت اصلی NBA Jam، به خاطر بخش تک نفره و مکانیسم های گیم پلی بازی است. بازیکنان بسکتبال در NBA Jam در اندازه های کوچکی قرار دارند و تناسب اندام آن ها به یک اندازه نیست.

به عبارتی تیم سازنده از عمد این کار را انجام داده تا ظاهر جالب و متفاوتی را به بازی بسکتبال خود ببخشد. از دیگر موارد جالب و سرگرم کننده بازی NBA Jam هم می توان به گیم پلی بازی اشاره کرد. بااینکه سعی شده بسیاری از قوانین بسکتبال در NBA Jam حفظ شود، اما NBA Jam در دل خود المان های غیرواقعی مختلفی هم دارد که ظاهر جدیدی به بازی بسکتبال داده است.


دانلود بازی NBA Jam

دانلود گوگل پلی Google Play



ساخت قلعه در بازی موبایل Minecraft

Minecraft



سبک: آرکید


استودیو: موجانگ

مناسب برای سنین بالای 10 سال
قیمت: 6.99 دلار

Minecraft را می توان یکی از پدیده های نسل هفتم بازی های ویدویی دانست که استودیو موجانگ در اختیار کاربران بازی های ویدیویی قرار داد. موفقیت ماینکرفت، فقط به کنسول های خانگی و کامپیوتر ختم نمی شود، بلکه کاربران بسیاری آن را روی گوشی های موبایل هم تجربه می کنند. نسخه موبایل ماینکرفت تمامی ویژگی های بازی اصلی را در اختیار دارد.

بازیکنان بازی Minecraft را می توانند به صورت کاملا آفلاین تجربه کنند و دست به ساخت وسازهای هیجان انگیزی بزنند. موردی که ماینکرفت را به یک بازی اعتیادآور و سرگرم کننده تبدیل کرده، سیستم ساخت وساز آن است که به کاربر اجازه ساخت هر موردی را می دهد و به همین دلیل آن را جزو بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار داده ایم.


دانلود بازی Minecraft

دانلود گوگل پلی Google Play



شهرسازی متنوع و استفاده از برج ها وساختمان های مختلف در Pocket City

Pocket City




سبک: شبیه ساز 


استودیو: کدبرو گیمز

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید، اگر از علاقه مندان به سبک شهرسازی و استراتژی هستید، بازی موبایل Pocket City گزینه ی بسیار مناسبی برای شما است. تیم سازنده Pocket City برای خلق یک تجربه بسیار خوب و اعتیادآور از المان های بازی Sim City استفاده کرده است و به خوبی توانسته آن ها را با ایده های خود ترکیب کند.

نکته ی جالب دیگر در مورد بازی Pocket City، فضای مورد نیاز بسیار کم آن است که تقریبا 30 مگابایت بیشتر حجم ندارد و جزئیات بسیار بالایی را در قیاس با سایر بازی های شهرسازی دراختیار مخاطب خود قرار می دهد. تنوع بالای آیتم ها و موارد مختلف در شهرسازی Pocket City، باعث می شود تا برای ماه ها بتوانید از تجربه ی آن لذت ببرید.


دانلود بازی Pocket City

دانلود گوگل پلی Google Play



حدس کلمات برپایه عشق در بازی کلماتیک

کلماتیک




سبک: پازل


استودیو: اردیبهشت

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

یکی از مواردی که باعث می شود بازی های حدس کلمه جذاب و هیجان انگیز باشند، نوع طراحی سؤال ها و چالشی است که دراختیار کاربران قرار می دهد. بازی ایرانی کلماتیک بااینکه از نظر طراحی، بازی ساده ای به نظر می رسد، اما می تواند بازیکنان را ساعت ها سرگرم کند و چالش های مختلفی را در اختیارشان قرار دهد. ساختار مراحل بدین صورت است که در اوایل، با مراحل ساده ای روبه رو می شوید، اما با پیشروی در کلماتیک، مراحل چالش برانگیزتری را تجربه خواهید کرد.

از دیگر محتویات بازی کلماتیک هم می توان به چالش های روزانه اشاره کرد. چالش های روزانه هم درجه سختی خود را دارند و به مرور زمان و کامل کردن چالش های بیشتر، سخت تر از قبل می شوند. دراین میان تیم سازنده از زمان به عنوان یک المان چالش برانگیز در چالش های روزانه استفاده کرده است و بازیکن باید در مدت زمان محدودی، کلمه های مورد نظر را حدس بزند. تمامی این موارد دست به دست هم داده اند تا بازی کلماتیک در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار بگیرد


دانلود بازی کلماتیک

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar



سانسا استارک در حال انتخاب گزینه های هدایت سرزمین خود در Reigns: Game of Thrones

Reigns




سبک: کارتی


استودیو: دیوالور دیجیتال

مناسب برای نوجوانان
قیمت: 2.99 دلار

در میان بازی های موبایل، بعضی از مجموعه ها را می بینیم که تمامی نسخه های آن ها تجربه ی فوق العاده و بسیار خوبی را ارائه می دهند. مجموعه Reigns یکی از مجموعه هایی است که تابه امروز سه نسخه از آن توسط شرکت دیوالور دیجیتال در اختیار کاربران موبایل قرار گرفته است. یکی از ویژگی های منحصربه فرد سری Reigns، تاثیر بسیار زیاد تصمیم های شما در نحوه روایت داستان و بازی است و وجود این مجموعه در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید، باعث می شود تا کاربران انتخاب های مختلفی برای تجربه داشته باشند.

هر تصمیم شما می تواند پیامد مختلفی داشته باشد. ازاین رو قبل از اینکه در طول اتفاقات و رویدادهای مختلف تصمیم بگیرید، باید شرایط های مختلف را بسنجید. مخاطب به واسطه ی این سیستم می تواند ساختار گیم پلی خود را شکل دهد و سرزمین خود را مطابق با سلیقه خود هدایت کند. اگر تصمیم های درستی را اخذ کنید، قطعا سرزمین خوب و قدرتمندی خواهید داشت و اگر نتوانید مدیریت خوبی داشته باشید، با آشوب روبه رو می شوید.



دانلود بازی Reigns: Game of Thrones

دانلود گوگل پلی Google Play



ظاهر عجیب و مرموز اتاق ها در کنار نکات داستانی The Room

The Room




سبک: پازل 


استودیو: فایرپروف فگیمز

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 4.99 دلار (قیمت جدیدترین نسخه)

مجموعه The Room، یکی دیگر از مجموعه هایی است که ارزش بالایی دارد. اگر به بازی های فکری با اتمسفر ترسناک و دلهره آور علاقه مند هستید، چهار نسخه از مجموعه The Room می تواند تجربه ای متفاوت، دلهره آور و چالش برانگیز را در اختیار شما قرار دهد. یکی از مواردی که باعث شده این مجموعه را در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار دهیم، ساختار طراحی چالش های بازی است.

فایرپروف گیمز اصلا سعی ندارد به واسطه ی معماها و پازل های بازی، چالش سخت و طاقت فرسایی را ارائه دهد. این در حالی است که تمامی معماهای بازی چالش ساده ای دارند و به مرور زمان همین ساختار ادامه پیدا می کند. دراین میان اشاره کنم که این گفته بدین معنی نیست که بازی بیش از حد ساده است و روند ساده بودن آن شما را اذیت می کند، بلکه به شما کمک می کند تا پیشرفت خوبی در داستان داشته باشید و اتمسفر آن را حس کنید؛ موردی که در سری The Room اهمیت بالایی دارد.


دانلود بازی The Room: Old Sins

دانلود گوگل پلی Google Play



بررسی زمین کشاورزی و وضعیت آن در بازی Stardew Valley

Stardew Valley




سبک: نقش آفرینی


استودیو: چاکل فیش لیمیتد

مناسب برای سنین بالای 10 سال
قیمت: 7.99 دلار

بازی های شبیه ساز کشاورزی یکی دیگر از سبک هایی است که در کجا و هر زمان، می توانید خود را با آن ها سرگرم کنید. Stardew Valley جزو آن دسته از بازی های شبیه ساز کشاورزی است که به خوبی این کار را انجام می دهد. اولین ویژگی بازی که شما را جذب می کند، طراحی های پیکسلی و رنگارنگ است که حس وحال خوبی را به وجود آورده است. Stardew Valley را می توان یکی از بازی های خاص فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست.

در همان لحظه شروع بازی، با چند میان پرده کوتاه، بازی به شما روزمرگی خسته کننده و کسالت باری را نشان می دهد که کم و بیش به آن دچار شده ایم. ازاین رو کاربر در جهانی متفاوت قرار می گیرد؛ جایی که باید مشغول کشاورزی شود و یک زمین کشاورزی بسیار مرغوبی را به وجود آورد. وجود المان های متعدد کشاورزی سبب شده تا کاربر به هیچ وجه گذر زمان را در بازی Stardew Valley حس نکند.



دانلود بازی Stardew Valley

دانلود گوگل پلی Google Play



چینش متفاوت مهره های شطرنج در بازی Really Bad Chess

Really Bad Chess



سبک: رومیزی


استودیو: نودل کیک استودیوز

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

یکی از مواردی که سبب شده بازی Really Bad Chess را در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار دهیم، ساختار متفاوت آن نسبت به سایر بازی های شطرنج است. تابه حال فکر کرده اید که اگر در صفحه شطرنج به جای چینش فعلی، شاهد هشت وزیر یا چهار اسب بودیم، چه اتفاقی رخ می داد استودیو سازنده Really Bad Chess از این ایده استفاده کرده تا بازی منحصربه فرد خود را با ظاهری متفاوت و سرگرم کننده خلق کند.

ازاین رو مکانیسم های گیم پلی بازی Really Bad Chess به شما اجازه می دهد که اگر بدترین بازیکن شطرنج هم هستید، هم چنان از Really Bad Chess لذت ببرید، زیرا گیم پلی و چینش مهره ها در صفحه شطرنج متفاوت است و وابسته به قوانین شطرنج نیست. به عبارتی، استودیو سازنده از بدترین ایده ممکن در بازی شطرنج برای خلق بهترین تجربه استفاده کرده است و در این راه هم موفق بوده است.


دانلود بازی Really Bad Chess

دانلود گوگل پلی Google Play



حل معما و پازل های باستانی بازی شهرزاد در کنار علی بابا

شهرزاد



سبک: معمایی


استودیو: مدریک 

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

در ادامه معرفی بهترین بازی های آفلاین اندروید، به سراغ یک بازی ایرانی دیگر رفته ایم. شهرزاد، یک بازی معمایی و پازل محور است که در جریان آن باید معماهای داخل محیط را حل کنید. ساختار قدیمی و استفاده از محیط های باستانی ایران مورد جالبی است که در گوشه وکنار شهرزاد آن را مشاهده می کنید. ازطرفی با حل کردن پازل های هر تصویر و قرار دادن قطعات آن درکنار یکدیگر، می توانید گنج های مختلفی را کسب کرده و آن ها را در اتاق خود قرار دهید.

در ادامه، با انجام این کار جواز سفر به شهرهای بیشتر را کسب خواهید کرد و با پازل های متنوع تری روبه رو خواهید شد. بازی شهرزاد، از نظر موسیقی هم تجربه ی بسیار خوبی را در اختیار شما قرار می دهد و برنده جایزه بهترین موسیقی از جشنواره بازی های تهران هم شده است.


دانلود بازی نبرد شاهزادگان

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar



نابودی تانک ها و دوری از لیزرها در Tank Hero: Laser Wars

Tank Hero: Laser Wars



سبک: آرکید


استودیو: کلپ فود

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

در جریان بازی Tank Hero: Laser Wars، کاربر باید تانک خود را انتخاب و وارد جهان هیجان انگیز و شلوغ بازی شود. یکی از ویژگی های بسیار خوب Tank Hero: Laser Wars، شخصی سازی تانک ها در بازی است که به شما اجازه می دهد سلاح های مختلفی را روی تانک خود قرار دهید. از دیگر ویژگی های Tank Hero: Laser Wars هم می توان به نبرد با باس های هیجان انگیز و چالش برانگیز اشاره کرد که هر کدام از آن ها به نحوی شما را به چالش می کشد. دراین میان اشاره کنم که بازی Tank Hero: Laser Wars که یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید است، سه جهان مختلف را در اختیار مخاطب قرار می دهد تا آن ها را فتح کنید.


دانلود بازی Tank Hero: Laser Wars

دانلود گوگل پلی Google Play



ثبت رکورد و موتورسواری در Traffic Rider

Traffic Rider




سبک: ریسینگ


استودیو: سونر کارا

مناسب برای تمامی سنین 
قیمت: رایگان

درکنار ماشین سواری، موتورسواری را هم می توان یکی از بهترین سبک های ورزشی دانست که تابه امروز بازی های مختلفی از این سبک در اختیار کاربران موبایل قرار داده شده است. Traffic Rider، بازیکنان را در نقش موتورسواری قرار می دهد و وارد یک جاده بی انتها می شود. وظیفه شما این است که دل به جاده بزنید و امتیاز کسب کنید. به عبارتی، ساختار ثبت رکوردی Traffic Rider باعث می شود تا ساعت ها وقت خود را صرف ثبت کوردهای بهتر کنید و خسته نشوید.

یکی از مواردی که Traffic Rider را در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار می دهد، این است که شخصی سازی های مختلفی برای موتورسیکلت شما درنظر گرفته شده است. بازیکنان می توانند مواردی مثل شتاب و هدایت موتورسیکلت خود را شخصی سازی کنند. همچنین تیم سازنده از 26 موتورسیکلت استفاده کرده تا کاربر تجربه ی متنوعی را کسب کند.


دانلود بازی Traffic Rider

دانلود گوگل پلی Google Play



شلیک کردن و کشتن دشمنان در Major Mayhem

Major Mayhem




سبک: اکشن


استودیو: ادالت سوئیم گیمز

مناسب برای نوجوانان
قیمت: رایگان

در میان بهترین بازی های آفلاین اندروید، بد نیست به سراغ بازی برویم که بتوان آن را در مترو، اتوبوس یا حتی تاکسی هم تجربه کرد و سرگرم شد. بازی Major Mayhem دقیقا از این دسته آثار است و بازیکن را در نقش سربازی قرار می دهد که قصد دارد به تنهایی به دل دشمن برود و تمامی آن ها را از بین ببرد. گیم پلی بازی، قرار نیست چالش خاصی را در اختیار شما قرار دهد و صرفا تیم سازنده سعی دارد به واسطه ساختار اکشن Major Mayhem مخاطب را سرگرم کند که در این راه بسیار موفق عمل کرده است. همچنین طراحی های دوبعدی و کارتونی بازی از دیگر ویژگی های خوب Major Mayhem به حساب می آید.


دانلود بازی Major Mayhem

دانلود گوگل پلی Google Play



نبرد دو مبارز در بازی Shadow Fight 3

Shadow Fight




سبک: نقش آفرینی


استودیو: ن کی

مناسب برای سنین بالای 10 سال
قیمت: رایگان

Shadow Fight هم یکی دیگر از مجموعه هایی است که کاربران به صورت کاملا آفلاین می توانند هر سه نسخه آن را تجربه کنند. اگر از علاقه مندان به بازی های فایتینگ و مبارزه ای هستید، شدو فایت گزینه ی بسیار خوبی برای شما به حساب می آید. یکی از ویژگی هایی که مجموعه Shadow Fight را لایق قرار گیری در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید می کند، پیشرفتی است که نسخه به نسخه شاهد آن هستیم. دو نسخه ابتدایی، تقریبا مکانیسم های گیم پلی یکسانی دارند، اما از نظر انیمیشن، پیشرفت چشم گیری داشته است.

 این مورد در Shadow Fight 3 به اوج خود رسیده و شاهد انیمیشن ها و حرکات روان کاراکترها هستیم که حس وحال نبرد را به خوبی القا می کند. از دیگر ویژگی های خوب این مجموعه هم می توان به تنوع بالای سلاح های بازیکن در بازی اشاره کرد که کاربر می توانند باتوجه به شیوه بازی کردن خود، سلاح مورد نظر را انتخاب کند.


دانلود بازی Shadow Fight 3

دانلود گوگل پلی Google Play



استفاده از پلتفرمینگ بازی برای نابودی دشمنان Shadow Blade Zero

Shadow Blade Zero



سبک: آرکید


استودیو: کریسنت مون گیمز

مناسب برای نوجوانان
قیمت: رایگان

Shadow Blade Zero، روایت گر داستان مرد جوانی به نام کورو است که به دنبال آخرین تکنیک های باقی مانده از استاد شدن در نینجا می گردد. ازاین رو شما باید به کورو در این ماجراجویی خطرناک و چالش برانگیز کمک کنید. یکی از ویژگی های بسیار خوب Shadow Blade Zero که سبب شده در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار بگیرد، نوع چینش موانع در محیط و گیم ءلی سرعتی بازی است. موانع و دشمنان اصلی ترین چیزی است که باید به آن توجه داشته باشید.

اگر می خواهید مراحل Shadow Blade Zero را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید همانند یک نینجا عمل کنید و در حین انجام این کار، سرعت خود را هم بالا ببرید. این در حالی است که در بعضی از مراحل و محیط های بازی هم باید به صورت مخفیانه عمل کنید و دشمنان را در سکوت از بین ببرید.


دانلود بازی Shadow Blade Zero

دانلود گوگل پلی Google Play



استفاده از سکوهای پرش در Asphalt Nitro

Asphalt Nitro



سبک: ریسینگ


استودیو: گیملافت

مناسب برای تمامی سنین

قیمت: رایگان


مجموعه Asphalt جزو سری های شناخته شده در میان کاربران موبایل به حساب می آید. موردی که باعث شده Asphalt Nitro را در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار دهیم، فضای مورد نیاز آن است. یکی از مشخه های مجموعه آسفالت، فضای مورد نیاز بسیار بالای آن است، اما Asphalt Nitro تنها 35 مگابایت از فضای گوشی موبایل شما را اشغال می کند.

 جدا از این مورد، گیملافت همانند سایر نسخه های این مجموعه، از برندهای معروف و مطرح تولید ماشین نظیر فراری، لامبورگینی و پاگانی برای بازی Asphalt Nitro استفاده کرده است. همچنین سکو های پرش و ویژگی ضربه زدن به سایر ماشین ها هم در این نسخه قرار داده شده تا کاربر بتواند یک بازی ریسینگ آرکید سرعتی و هیجان انگیز را تجربه کند.


دانلود بازی Asphalt Nitro

دانلود گوگل پلی Google Play



استفاده از استراتژی های مختلف برای کشتن زامبی ها در Plants vs. Zombies 2

Plants vs. Zombies 2 




سبک: کژوال


استودیو: الکترونیک آرتز

مناسب برای سنین بالای 10 سال
قیمت: رایگان

بااینکه بازی های دفاع از قلعه متعددی روی موبایل عرضه شده است، اما بازی Plants vs. Zombies 2 را می توان یکی از متفاوت ترین و اعتیادآورترین بازی های سبک دفاع از قلعه دانست. از نظر گیم پلی، بازی همچنان ویژگی های اصلی نسخه اول را حفظ کرده و با کمی تغییرات در آن ها و بهینه کردن سایر بخش ها، Plants vs. Zombies 2 را خلق کرده است.

ازاین رو Plants vs. Zombies 2 را می توان یکی از اعتیادآورترین بای های فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست که جدا از ارائه یک گیم پلی بی نقص و هیجان انگیز، از نظر بصری هم بسیار خوب کار شده است. Plants vs. Zombies 2 دارای طراحی های دوبعدی و کارتونی است که نسبت به نسخه اول پیشرفت چشم گیری داشته است و موسیقی های آن هم گوش های شما را حسابی نوازش می کند.



دانلود بازی Plants vs. Zombies 2

دانلود گوگل پلی Google Play



استفاده از نیروهای دریایی برای نابودی نیروهای هوایی در Sea Battle 2



سبک: اکشن


استودیو: بایریل

مناسب برای سنین بالای 10 سال
قیمت: رایگان

Sea Battle 2 نام یک بازی رومیزی قدیمی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و بازی آن هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا جهان Sea Battle 2 را تجربه کنند. یکی موارد جالب بازی Sea Battle 2، طراحی های دستی آن است. دراینجا شاهد بازی هستیم که انگار روی یک صفحه شطرنی نقاشی شده است و تیم سازنده تمامی صفحات پشت سر هم قرار داده و به یک بازی تبدیل کرده است.

به عبارتی Sea Battle 2 از نظر بصری متفاوت ترین بازی فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید به حساب می آید. بااینکه Sea Battle 2 دارای محتویات زیادی در بخش آنلاین است، اما کاربران می توانند به صورت آفلاین هم از مواردی مثل بخش شهرسازی استفاده کنند و دراین میان با هوش مصنوعی به مبارزه بپردازند.


دانلود بازی Addams Family Mystery Mansion

دانلود گوگل پلی Google Play



سونی در تلاش برای جمع آوری حلقه ها در Sonic Dash

Sonic Dash




سبک: آرکید


استودیو: سگا

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

سونیک را می توان یکی از دوست داشتنی ترین شخصیت های بازی های ویدیویی داسنت که سگا به واسطه ی بازی Sonic Dash، به کاربران اجازه داد که روی گوشی های موبایل هم هدایت سونیک رو به دست بگیرند. Sonic Dash یک بازی ثبت رکوردی و رانر است که در جریان آن باید در محیط بازی زنده بمانید و رکورد خود را مدام ارتقا دهید. یکی از مشخصه های بازی سونیک دش، این است که محیط بازی تنوع خوبی دارد.

با اینکه با یک محصول بی انتها طرف هستیم، اما سگا از محیط های متنوعی استفاده کرده تا کاربر تجربه ی یکنواختی را کسب نکند. همچنین مقابله با دکتر اگ من، سبب شده تا هیجان بازی بالا برود. Sonic Dash را می توان یکی از نوستالوژی ترین بازی های فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست که قطعا شما را برای ساعت ها سرگرم خواهد کرد.


دانلود بازی Sonic Dash

دانلود گوگل پلی Google Play



پیدا کردن آیتم های مخفی در محیط شلوغ بازی Hidden Folks

Hidden Folks




سبک: کژوال


استودیو: آندره د یونگ

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 4.99 دلار

اگر در میان فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید، به دنبال یک بازی کاملا خلاقانه، جذاب و در عین حال چالش برانگیز هستید، Hidden Folks بهترین گزینه برای شما است. تنها کاری که شما باید در هیدن فولکس انجام دهید، این است که در هر محیط، باید افراد و اشیاء مختلف را پیدا کنید. حال سؤال اصلی این است که چرا این کار جذاب است

اولین و اصلی ترین دلیل جذاب بودن Hidden Folks و گیم پلی آن، طراحی های بازی است. نوع طراحی هر محیط و استفاده از ظاهر سیاه و سفید، سبب شده تا کاربر ساعت ها وقت خود را صرف پیدا کردن آیتم های مورد نظر کند. همچنین همین مورد باعث شده تا Hidden Folks چالش برانگیز باشد و نتوانید به درستی آیتم های خواسته شده را پیدا کنید.


دانلود بازی Hidden Folks

دانلود گوگل پلی Google Play



کشتن و له کردن زامبی ها با ماشین در Earn to Die 2

Earn to Die 2



سبک: ریسینگ


استودیو: نات داپلر

مناسب برای نوجوانان
قیمت: رایگان


در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید، بد نیست یک بازی زامبی محور هم قرار دهیم. Earn to Die را می توان یکی از بازی های زامبی محور و آخرالزمانی بسیار خوب دانست که در جریان آن بازیکنان به واسطه ی ماشین جنگی خود بازی زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین می برد. بااین حال مشکل بزرگ Earn to Die، بخش داستانی کوتاه آن بود. این در حالی است که Earn To Die 2 با ارائه داستانی پنج برابر بزرگ تر از نسخه اول، سعی دارد تجربه ی بهتری را ارائه دهد.

گیم پلی بازی هم نسخه بهبود یافته بازی اول است. بازیکن در طول نابودی زامبی ها باید به موارد مهمی از جمله وضعیت سلاح خود، میزان بنزین اتومبیل و نحوه گاز دادن یا ترمز کردن خود توجه کند. هر یک از این موارد ذکر شده در روند کامل کردن مراحل تاثیر گذار هستند و باید به آن ها دقت داشته باشید.


دانلود بازی Earn To Die 2

دانلود گوگل پلی Google Play



ریمن و دوستانش در حال جمع آوری سکه های پرنده Rayman Adventures

Rayman Adventures




سبک: ماجراجویی


استودیو: یوبیسافت اینترتینمنت

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: رایگان

مجموعه ریمن هم یکی از مجموعه های جذاب و سرگرم کننده به حساب می آید. یوبیسافت تابه امروز نسخه های مختلفی از Rayman را روی پلتفرم موبایل عرضه کرده است. دراین میان بازی Rayman Adventures را می توان بهترین نسخه از مجموعه ریمن دانست که کاربران می توانند آن را در هر مکانی که دوست داشتند، به راحتی تجربه کنند.

موردی که باعث شده Rayman Adventures جزو بهترین بازی های آفلاین اندروید باشد، گیم پلی ارتقا یافته و شبیه به نسخه کنسولی و کامپیوتری Rayman است. اگر از کاربران Rayman Legends باشید، قطعا شباهت های بسیاری میان این دو بازی پیدا خواهید کرد. از دیگر مواردی که نسخه ادونچرز را به یک بازی سرگرم کننده تبدیل کرده، محتوای آن است که می تواند برای ساعت ها کاربر را سرگرم کند.



دانلود بازی Rayman Adventures

دانلود گوگل پلی Google Play



درگیری بیگ بی و پرتاب شدن او به بیرون از ساختمان در The Wolf Among Us

The Wolf Among Us 



سبک: ماجراجویی


استودیو: اثلون گیمز 

مناسب برای سنین بالای 17 سال
قیمت: رایگان

کمتر شخصی را می توان پیدا کرد که نام بازی The Wolf Among Us را نشنیده باشد. اگر خواهان تجربه ی مجدد آن هستید، موبایل یکی از بهترین پلتفرم های حال حاضر برای The Wolf Among Us است، زیرا به شما اجازه می دهد که در هر کجا که خواستید، با بیگ بی دوست داشتنی به ماجراجویی بپردازید. یکی از ویژگی های بسیار خوب The Wolf Among Us، داستان بسیار زیبا و درگیر کننده آن است.

همچنین اتفاق های غافل گیر کننده و گیم پلی سینمایی The Wolf Among Us هم سبب شده تا آن را در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار دهیم. تصمیم های شما روی گیم پلی به خوبی در داستان تاثیر گذار است و می تواند روند رسیدن به انتهای بازی را تغییر دهد.


دانلود بازی The Wolf Among Us

دانلود گوگل پلی Google Play



معماری های پیچیده و چشم نواز بازی Monument Valley 2

Monument Valley 2




سبک: پازل


استودیو: آس تو گیمز

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 4.99 دلار

در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید، اگر به دنبال یک بازی هنری می گردید که تماشای محیط های آن حسابی شما را از خود بی خود کند، بازی Monument Valley 2 بهترین گزینه برای شما است. با شروع اولین مرحله از بازی متوجه زیبایی بیش ازاندازه محیط های بازی می شوید که حسابی شما را غرق خود می کند. از نظر گیم پلی بازیکن در هر مرحله باید معماهای مختلفی را حل کرده و محیطی را که در آن قرار گرفته، پشت سر بگذارد.

این در حالی است که ساختار محیط ها و تودرتو بودن آن ها، به اصلی ترین چالش Monument Valley 2 تبدیل شده است. البته بازیکنان با کمی دقت در هر مرحله، می توانند معما و پازل های بازی را حل کنند. از نظر داستانی هم Monument Valley 2 داستان بسیار خوبی را از رابطه ی مادر و فرزندی و چالش های آن به نمایش می گذارد و مخاطب حسابی سرگرم می شود.



دانلود بازی Monument Valley 2

دانلود گوگل پلی Google Play



تلاش مامور 47 برای کشتن دشمنان در محیط برفی Hitman Go 

Hitman Go 




سبک: پازل


استودیو: اسکوئر انیکس

مناسب برای سنین بالای 10 سال
قیمت: 5.99 دلار

در میان سه گانه Go که توسط اسکوئر انیکس برای پلتفرم موبایل منتشر شده، بازی Hitman Go توانسته است راه خود را به فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید پیدا کند. اصلی ترین دلیل برای قرارگیری Hitman Go، گیم پلی چالش برانگیز و سرگرم کننده آن نسبت به دو بازی دیگر است. نکته جالب Hitman Go، طراحی مراحل بازی است. مراحل ابتدایی بازی به گونه ای طراحی شده که کاربر را با ویژگی های بازی و نحوه انجام مأموریت ها آشنا کند.

این در حالی است که پس از کامل کردن چند مرحله ابتدایی، Hitman Go ظاهر اصلی خود را به مخاطب نشان می دهد که یک بازی اکشن معمایی چالش برانگیز است. نوع حرکت شما صفحه شطرنج هر مرحله و بازخورد دشمنان و مسیرهای انتخابی، موردی است که بازیکن را به چالش می کشد و قبل از انجام هر حرکت، باید تمامی جوانب را درنظر بگیرید.


دانلود بازی Hitman Go

دانلود گوگل پلی Google Play



محیط های سرسبز و چشم نواز The Witness

The Witness



سبک: پازل


استودیو: انویدیا لایت اسپید

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 13.6 دلار

The Witness را می توان معمایی ترین و چالش برانگیزترین بازی فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست. بازی The Witness چیزی جز معما برای مخاطب خود ندارد. بازی دارای بیش از 600 معمای مختلف است. نکته جالب معماهای ویتنس، این است که همه آن ها به هم مربوط و یک دنباله برا یکدیگر به حساب می آیند. بااین حال باید بتوانید ترتیب آن ها را در جزیره مرموز بازی شناسایی کنید؛ جزیره ای که هیچ راهنمایی ندارد و کاربر را در میان معماهایی چالش برانگیز تنها می گذرد.

ساختار تمامی معماها، به شکل هزارتوهای مختلف است و شاید با خود بگویید که این مورد باعث خسته شدن کاربر از ادامه ی بازی می شود، زیرا معماها پس از گذشت مدتی یکنواخت می شوند. این در حالی است که معماهای The Witness شاید برپایه هزارتوها ساخته شده باشند، اما نوع روایت معما و چالشی که ارائه می دهد، سبب شده تا The Witness به یکی از بهترین بازی های معمایی تبدیل شود.


دانلود بازی The Witness

دانلود گوگل پلی Google Play



کاراکترهای To the Moon درحال صحبت با یکدیگر هستند تا آرزوی پیرمرد را برآورده کنند

To the Moon




سبک: نقش آفرینی


استودیو: ایکس .دی نتورک

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 4.99 دلار

بازی To the Moon برای اولین بار در سال 2011 در اختیار کاربران پی سی قرار گرفت. یکی از مشخصه های بسیار خوب To the Moon روایت داستانی آن است. داستان بازی در مورد دو شخص است که می خواهند آرزوی پیرمردی به نام جانی را برآورده کنند. جانی که تنها چند روز بیشتر زنده نیست، آرزو دارد که به ماه سفر کند و شما باید آو را به آرزوی خود برسانید.

بااینکه بازی مشکلاتی در نحوه کنترل کاراکترها و استفاده از اشیاء داخل محیط دارد، اما داستان اصلی ترین موردی است که شما را تا انتهای To the Moon سرگرم نگه می دارد. مورد دیگری که به قرارگیری To the Moon در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید، موسیقی و افکت های صوتی بازی است که به خوبی طراحی شده است. To the Moon در سال 2011 توانست جایزه بهترین موسیقی را از سوی گیم اسپات دریافت کند.



دانلود بازی To the Moon

دانلود گوگل پلی Google Play



قهرمان بازی Downwell با سقوط به زیر زمین دشمنان را از بین می برد

Downwell




سبک: اکشن


استودیو: دیوالور دیجیتال

مناسب برای سنین بالای 10 سال
قیمت: 2.99 دلار

Downwell را می توان یکی از بهترین بازی های اکشن دوبعدی با نبردهای سرعتی و هیجان انگیز دانست. داستان بازی در مورد کاراکتری است که فقط به پایین و اعماق زمین می رود تا دشمنان را از بین ببرد. استفاده از ایده پایین رفتن به جای جلو یا عقب رفتن در محیط، ایده جالبی است که تیم سازنده Downwell به خوبی آن را اجرا کرده است. بازیکن به واسطه ی قهرمان بازی می تواند بپرد، جاخالی دهد و به کفش های خود هم به دشمنان آسیب وارد کند.

از دیگر مواردی که Downwell را در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید هیجان انگیز کرده استفاده از المان های روگ لایک در بازی است. به عبارتی پس از هر بار مردن، ساختار مراحل تغییر می کند و تیم سازنده به شکل بسیار خوبی این کار را انجام می دهد تا بازیکن در هر بار تجربه مجدد، با ظاهری جدید روبه رو شود. از نظر بصری هم تیم سازنده به سراغ طراحی های پیکسلی رفته است و حسابی با سایختار بازی هم خوانی دارد.


دانلود بازی Downwell

دانلود گوگل پلی Google Play



تعامل کاراکترهای Final Fantasy Tactics: The War of the Lions با یکدیگر

Final Fantasy Tactics: The War of the Lions



سبک: شبیه ساز


استودیو: اسکوئر انیکس

مناسب برای سنین بالای هفت سال
قیمت: 11.99 دلار

اکثر بازی های نقش آفرینی موبایل، نیازمند اتصال به اینترنت هستند. این در حالی است که بازی Final Fantasy Tactics: The War of the Lions به صورت آفلاین اجرا می شود. Final Fantasy Tactics: The War of the Lions برای اولین بار در اختیار کاربران پلی استیشن پرتابل قرار گرفت و در ادامه شاهد عرضه نسخه HD شده آن برای گوشی های موبایل بودیم. اصلی ترین ویژگی که سبب شده Final Fantasy Tactics: The War of the Lions در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید قرار بگیرد، گیم پلی آن است.

گیم پلی نوبتی بازی به قدری خوب و دقیق کار شده که می توان آن را جزو بهترین سیستم های مبارزه ای در میان فاینال فانتزی های کلاسیک دانست. همچنین روایت داستانی درگیر کننده درکنار شخصیت های دوست داشتنی، از دیگر ویژگی های بازی Final Fantasy Tactics: The War of the Lions به حساب می آید.


دانلود بازی Final Fantasy Tactics: The War of the Lions

دانلود گوگل پلی Google Play



تلاش برای زنده ماندن و دوری از موانع آتشین در Wayward Souls

Wayward Souls



سبک: ماجراجویی


استودیو: نودل کیک استودیوز
مناسب برای نوجوانان
قیمت: 6.99 دلار

Wayward Souls را می توان یکی دیگر از بازی های پیکسلی با المان های روگ لایک فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید دانست. استودیو سازنده Wayward Souls از 13 نوع محیط استفاده کرده که هرکدام از آن ها ساختار متفاوتی دارند. طراحی دشمنان و موانع درکنار رویارویی های دیگر 13 نوع محیط بازی، منحصربه فرد است و در طول تجربه خود آن ها را آزاد خواهید کرد. هرقدر که به جلو پیش بروید، درجه سختی بازی بیشتر می شود و بازیکن را بیش ازپیش مجازات خواهد کرد. Wayward Souls جزو آن دسته از بازی هایی است که برای موفق شدن در آن، باید مهارت کسب کنید. همچنین بازی دارای 6 قهرمان مختلف است که در ابتدا می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.


دانلود بازی Wayward Souls

دانلود گوگل پلی Google Play



قهرمان بازی Old Man’s Journey وتماشای یک نهنگ

Old Man’s Journey




سبک: ماجراجویی


استودیو: بروکن رولز اینتراکتیو مدیا

مناسب برای تمامی سنین
قیمت: 4.99 دلار

خلاقیت و نوآوری، موردی است که در پلتفرم موبایل اهمیل بالایی دارد و بازی موفق است که دارای این موارد باشد. Old Man’s Journey یک بازی داستان محور بسیار خوب و زیبا است که شما را در نقش پیرمردی قرار می دهد که پس از دریافت یک نامه، سریع وسایل خود را جمع می کند و عازم سفر می شود. داستان در همان ابتدا یک ساختار مرموز را پیش می گیرد تا در ادامه، محتویات بیشتری را در اختیار مخاطب قرار دهد.

از دیگر مواردی که سبب شده Old Man’s Journey در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندرودی قرار بگیرد، طراحی پازل های بازی است. ساختار حل کردن معماها، ایده جدیدی است که تیم سازنده Old Man’s Journey از آن به خوبی استفاده کرده است. طراحی هنری بازی هم حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد و سکانس به سکانس بازی، زیبا و چشم نواز طراحی شده است.



دانلود بازی Old Man’s Journey

دانلود گوگل پلی Google Play



کاراکتر بازی لیمبو در حال تلاش برای زنده ماندن

Limbo 



سبک: ماجراجویی


استودیو: پلی دد 

مناسب برای نوجوانان
قیمت: 4.99 دلار

از گذشته تابه امروز، یکی از بازی هایی که روی پلتفرم های مختلف عرضه شده و تجربه ی آن هیچ وقت تکراری نمی شود، بازی Limbo است. لیمبو روایت گر داستان پسری است که در جهانی خطرناک به دنبال خواهر خود می گردد و باید او را پیدا کند. یکی از اصلی ترین ویژگی های بازی Limbo، نحوه قرارگیری موانع محیطی و پلتفرمینگ بازی است. موانع به گونه ای در محیط قرار گرفته اند که بعضی از آن ها حسابی شما را غافل گیر می کنند. این در حالی است که سکوبازی Limbo هیجان بالایی دارد و بعضی وقت ها استرس زا ظاهر می شود. در میان بهترین بازی های آفلاین اندروید، اگر به دنبال یک بازی داستان محور پلتفرمینگ با درون مایه ای تاریک می گردید، Limbo می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.


دانلود بازی Limbo

دانلود گوگل پلی Google Play



تعامل شخصیت اصلی با سایر شخصیت های Oxenfree

Oxenfree




سبک: ماجراجویی


استودیو: نایت اسکول

مناسب برای نوجوانان
قیمت: 4.99 دلار

به عنوان آخرین بازی در فهرست بهترین بازی های آفلاین اندروید به سراغ بازی Oxenfree رفته ایم. Oxenfree، روایت گر داستان الکس است که با دوستان خود برای یک دورهمی وارد جزیره ای مرموز و ناشناخته می شود. کمی بعد عوامل ناشناس و ماورا الطبیعه دورهمی الکس و دوستان او را خراب می کنند. یکی از مواردی که در Oxenfree اهمیت بالایی دارد، تعامل با سایر شخصیت ها است. در طول ماجراجویی خود مدام شاهد دیالوگ هایی از سوی سایر شخصیت ها هستید که باید به آن ها جواب دهید. نوع واکنش شما اهمیت بالایی دارد و باید به آن حسابی توجه کنید. ازطرفی Oxenfree که یک ساخته دو و نیم بعدی است، در زمان عرضه خود برای پی سی و کنسول های بازی توانست از نظر بصری تجربه ی خوبی را ارائه دهد و این مورد روی پلتفرم موبایل، بیشتر به چشم می خورد. 



دانلود بازی Oxenfree

دانلود گوگل پلی Google Play




بازی موبایل GRID Autosport


پرسش های متداول



بهترین بازی های افلاین اندروید 2020 کدام ها هستند

در فهرست زومجی بازی های افلاین زیادی را معرفی کرده ایم. اگر به دنبال بازی آفلاین اندروید می گردید که آرامش بخش باشد بازی Old Man’s Journey را توصیه می کنیم. اگر بازی آفلاین نقش آفرینی می خواهید To the Moon را حتما تجربه کنید. بازی Stardew Valley هم تجربه جذابی است که البته در سال 2020 منتشر نشده است،



بهترین بازی افلاین ماشین سواری اندروید کدام ها هستند

بازی GRID Autosport بدون شک یکی از بازی های افلاین ماشین سواری برای اندروید است. بازی های ریسینگ به دلیل رقابت محور بودن، عمدتا به صورت آنلاین منتشر می شوند. شما همچنین می توانید بازی Asphalt Nitro را نیز تجربه کنید، هرچند در مقایسه با بازی های ریسینگ آسفالت نیترو کمی قدیمی است. 



  چرا برخی بازی ها را نمی توانم از گوگل پلی دانلود کنم

برای دانلود بازی ها از گوگل پلی باید کشور حساب کاربری گوگل شما ایالات متحده یا سایر کشورها به غیر از ایران باشد. برای تغییر کشور حساب کاربری خود ابتدا آی پی خود را به ایالات متحده تغییر دهید و سپس با ورود به نرم افزار گوگل پلی در گوشی خود روی منوی همبرگری سمت چپ کلیک کنید. حال می توانید با ورود به Account و انتخاب کشور USA، آدرس حساب کاربری خود را تغییر دهید. نکته مهم عدم وارد کردن شماره موبایل ایران روی حساب کاربری است. در صورتی که پیش از این شماره ایران را وارد کرده اید، باید این شماره را حذف کنید.