پیش تر در زومجی خواندید که بازی Total War Saga: Troy تنها در یک ساعت بیش از 1 میلیون بار دانلود شده است. این بازی در 24 ساعت ابتدایی انتشار در فروشگاه اپیک گیمز، به صورت رایگان در دسترس قرار داشت و حالا طبق جدیدترین اخبار بازی، مشخص شده است که در این بازه زمانی، 7.5 میلیون نسخه از آن توسط طرفداران دریافت شده است. این عدد برای استودیو کریتیو اسمبلی و برای یک بازی که نسخه ای فرعی از سری توتال وار محسوب می شود، بسیار عالی است؛ به نوعی که واکنش کریتیو اسمبلی را هم به دنبال داشته است و می توانید آن را در زیر مطالعه کنید:

ما در خصوص این بازی خوش بین بودیم، اما نه در این حد! در حقیقت تعداد دفعاتی که بازی Total War Saga: Troy دریافت شده است، از حد تصور ما فراتر است. همکاری با فروشگاه اپیک گیمز در راستای انتشار رایگان بازی برای 24 ساعت، یک موفقیت بسیار خوب و تجربه ای خاص بود. حالا هم قصد داریم از تمامی طرفداران سری توتال وار، پیر و جوان، برای استقبال از این بازی تشکر کنیم.

بازی Total War Saga: Troy دیگر به صورت رایگان قابل دسترس نیست و می توان آن را از طریق فروشگاه اپیک گیمز به قیمت 49.99 دلار خریداری کرد. این بازی در تاریخ 23 مرداد ماه به صورت انحصاری برای کامپیوتر منتشر شد و تا یک سال انحصاری اپیک گیمز خواهد بود. پس از یک سال در فروشگاه استیم هم موجود خواهد شد. می توانید پیش نمایش این بازی استراتژی را از این لینک مطالعه کنید.