روش های مختلف ارتودنسی برای مرتب سازی و رفع اشکالات موجود در ساختمان دهان و دندان بکار می روند. امروزه روش های جدیدتر ارتودنسی به کار می رود که در آن ابزار و وسایل پیشرفته و مدرن استفاده می شود و باعث می شود که افراد درد زیادی را در هنگام انجام ارتودنسی احساس نکنند.

روش های جدید ارتودنسی چه مزیت هایی دارد؟

عدم تناسب در ساختمان دندان ها و مشکلات و انحرافاتی که در آن وجود دارد، ممکن است برای هر فردی وقوع پیدا کند؛ رفع این مشکلات و ایرادات موجود در ساختمان دندان ها، از طریق روش های متفاوتی که امروزه با پیشرفت علم پزشکی به وجود آمده اند دیگر کار پیچیده و دور از ذهنی نیست.

روش های متفاوتی از جمله انواع روش های ارتودنسی، لمینت، کامپوزیت و… وجود دارند که هر یک مزایا و ویژگی های خاصی را به دنبال دارند.

ارتودنسی به روش های جدید از جمله روش های مورد استفاده برای رفع اشکالات دندان هاست، که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. حال سوال اینجاست که روش های جدید ارتودنسی چه مزیتی دارد؟

باید گفت که در این روش از ارتودنسی، به دلیل بکارگیری ابزار و روش های مدرن و جدید و همچنین روش نوین و تازه ای که دندانپزشک در انجام آن به کار می گیرد، همه و همه باعث شده تا تغییر شکل دندان ها با سرعت بیشتر و در عین حال با لطافت قابل توجهی نسبت به سایر روش های ارتودنسی انجام شده و بیماران درد کم تری را نسبت به روش های قدیمی تحمل کنند.

در روش ارتودنسی مدرن از براکت های سبک تر که از جمله ی آن ها می توان به براکت های کریستالی که به آن ارتودنسی شفاف نیز می گویند اشاره کرد استفاده می شود که باعث می شوند، حرکت دهان و دندان برای افراد راحت تر و طول دوره ی درمان نیز کوتاه تر شود.

هم چنین سیم های بکار رفته در روش های مدرن ارتودنسی از جنس تیتانیوم ساخته می شوند و انعطاف بیشتری نسبت به سیم های مورد استفاده در روش های دیگر دارند.

در آخر باید اشاره کرد که در این روش از ارتودنسی به دلیل بکارگیری روش ها و ابزار پیشرفته و مدرن، نیازی به کشیدن دندان ها وجود نداشته و برای به کارگیری ابزار لازم جهت ساخت دستگاه ارتودنسی از روش های دیگری استفاده می شود که این روش ها بدون کشیدن دندان ها امکان پذیرند. بطور خلاصه باید بگوییم که مزیت روش ارتودنسی مدرن نسبت روش های قدیمی، طول درمان کوتاه تر و درد کم تر برای افراد نسبت به سایر روش ها می باشد.

مزیت روش ارتودنسی مدرن طول درمان کم تر این روش نسبت به سایر روش هاست.

بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان کیست ؟

دکتر محمد ناصری بهترین متخصص ارتودنسی اصفهان دارای چندین سال سابقه درخشان در روش درمان ارتودنسی برای رفع قرار گیری نامناسب فک و دندان هااست که دارای تجربه درمان موفق صدها بیمار در سطح شهر اصفهان می باشد. دکتر محمد ناصری با بهره گیری از جدیدترین علم و تکنولوژی روز بهترین درمانهای ارتودنسی دندان را انجام دهد شاهد این مدعا درمان خوب ، موفق و رضایت تمامی بیماران اعم از کودکان و بزرگسالان می باشد.

برای اطلاع از هزینه ارتودنسی در اصفهان می توانید با مطب دکتر محمد علی ناصری تماس بگیرید .

تماس با مطب دکتر محمدعلی ناصری

آدرس مطب : اصفهان، چهارراه پلیس. توحید میانی. نبش کوچه 13 (بهار). ساختمان آریانا طبقـــه دوم. واحــــد11

شماره تماس مطب :

(45)31313844 0 09130211313

وب سایت: https://drmohammadnaseri.com