جدا از رویداد نینتندو دایرکت که در جریان آن نینتندو اخبار جدیدی حول بازی های انحصاری و چند پلتفرمی خود منتشر می کند، رویداد Indie World هم درنظر گرفته شده است. نینتندو در این رویداد تمرکز خود را روی بازی های مستقل گذاشته است که در جریان شاهد نمایش بازی هایی هستیم که در ماه های آتی، در اختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار می گیرد. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر نینتندو به تازگی اعلام کرده که در تاریخ 28 مرداد ماه (18 اوت) و ساعت 8:30 شب به وقت ایران، شاهد جدیدترین قسمت از برنامه Indie World خواهیم بود. همانند قبل، در این قسمت هم شاهد نمایش بازی های مستقلی خواهیم بود که در ماه های آتی برای کاربران نینتندو سوییچ عرضه می شود.


همچنین در ادامه اعلام شده که مدت زمان این برنامه، 20 دقیقه خواهد بود. علاقه مندان ازطریق وبسایت نینتندو می توانند رویداد Indie World را تماشا کنند. آخرین رویداد نینتندو، تقریبا یک ماه پیش برگزار شد که نینتندو مینی دایرکت نام داشت و در انتهای آن تریلر جدید بازی Shin Megami Tensei V به نمایش درآمد. احتمال می رود در رویداد فردا شاهد انتشار اطلاعات بیشتری حول Hollow Knight: Silksong باشیم و همچنین نمایش های بیشتری را از پک بسته الحاقی Cadence of Hyrule تماشا کنیم.

البته نباید از بازی Axiom Verge 2 هم غافل شد. در انتها نظر شما کاربران زومجی دراین باره چیست