Bus Simulator 21 یک بازی شبیه سازی رانندگی با محوریت حمل و نقل و کنترل انواع اتوبوس ها است. طبق آخرین اخبار، قرار است  که این بازی سال آینده، برای پلتفرم های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی منتشر شود؛ همچنین انتشار بازی برای پلتفرم های نسل بعد نیز در نظر گرفته شده است.

طبق گفته ی سازندگان، دو نقشه ی وسیع برای بازی طراحی شده که شامل محیط های جنگلی، ساحلی، کوهستانی، پارک ها، مناطق صنعتی و مناطق مختلف شهری می شود که با این تفاسیر، در بازی Bus Simulator 21 با جهانی گسترده تر از نسخه ی قبل روبه رو هستیم. علاوه بر این، شرکت های مشهوری مانند Alexander Dennis در بازی Bus Simulator 21 لایسنس شده اند. در بازی Bus Simulator 21 قرار است شاهد اتوبوس های برقی و دو طبقه نیز باشیم که درکنار انواع اتوبوس های پیشرفته ی دیگر، در دسترس بازیکن ها قرار می گیرند.

منطقه ی مختص به چین در بازی Bus Simulator 21

قابلیت دیگری که از سوی استودیو Astragon Entertainment برای بازی Bus Simulator 21 وعده داده شده، پشتیبانی از حالت چند نفره است که در آن بازیکنان می توانند با دوستان یا بازیکنان دیگر متحد شده و تیم خود را تشکیل دهند تا شبکه ی نقل و انتقالات گسترده ای را درکنار یکدیگر ایجاد کنند. همچنین رویداد های متنوعی در جهان بازی پراکنده شده است که بازیکن می تواند با انجام آن‎‎ ها و کسب درآمد، وسیله ی نقلیه خود را توسعه دهد.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سازندگان، بازی Bus Simulator 21 علاوه بر سایر قابلیت ها و ویژگی های ذکر شده، جهانی با آزادی عمل بیشتر و هوش مصنوعی بهتری نسبت نسخه ی قبل خود دارد. در ادامه می توانید تریلر بازی Bus Simulator 21 مشاهده کرده و دیدگاه خود را با ما درمیان بگذارید.


دانلود ویدیو از آپارات