امروز ویدیو کوتاهی منتشر شد که به طرفداران می گفت «کد 761 را وارد کنید». چند دقیقه ی بعد هم مخاطبان به سایت رسمی پروژه ی جدید استودیو WB Games Montréal رفتند و توانستند با وارد کردن این کد تصویری را دانلود کنند. ولی ماجرا وقتی جالب تر شد که یک نفر سایت را هک کرد و تصویری را یافت که قرار است فردا به دست همگان برسد. حالا همان گونه که از اینترنت انتظار دارید، مخاطبان هر 2 تصویر را به یکدیگر چسباندند تا مطابق آن چه در نگاه اول به نظر می آید، بتوانند بخشی از نقشه ی بازی جدید را ببینند. اثری که دیگر تقریبا همه ی شایعات می گویند بازی Batman: Gotham Knights نامیده می شود و داستان آن اقتباسی از کمیک «محفل جغدها» (Court of Owls) اثر اسکات اسنایدر است.

جدیدترین اخبار بازی نشان می دهند که اولین تریلر بازی Batman: Gotham Knights راس ساعت 22:00 روز شنبه، 1 شهریور به وقت ایران و در یکی از پنل های رویداد DC FanDome پخش می شود. تا پیش از رسیدن آن زمان هم هر روز راس ساعت 19:30 به وقت ایران مخاطبان می توانند یک تصویر جدید را در سایت r3dakt3d.com بیابند. البته همان گونه که گفتیم تصویر فردا از همین امروز فاش شده است و عملا سمت راست تصویر بزرگ زیر را تشکیل می دهد.

ساختمان های بلند و کوتاه در بخشی از نقشه بازی جدید بتمن

گیمرها باور دارند که مدل تصویری این نقشه آن ها را به یاد بازی Batman: Arkham Origins، محصول سال 2013 میلادی می اندازد. موضوعی که اصلا هم جای تعجب ندارد. زیرا استودیو سازنده ی آن بازی «بتمن» همین WB Games Montreal بوده است.