در اواخر ماه اوت و اوایل ماه سپتامبر، سرویس ایکس باکس گیم پس روی کامپیوترهای شخصی و کنسول ایکس باکس وان میزبان آثار جالبی می شود. البته از همین امروز بازی Microsoft Flight Simulator و بازی مستقل و ستایش شده ی Spiritfarer به آن اضافه شده اند و همین نکته گیمرها زیادی را خوشحال کرد. البته Microsoft Flight Simulator فقط در دسترس بازیکنان کامپیوتر است و بازی Spiritfarer در اختیار همه ی دارندگان پلتفرم های نسل 8 مایکروسافت قرار می گیرد.

از تاریخ 20 اوت (30 مرداد) 2 بازی Battletoads و Don’t Starve: Giant Edition تقدیم مشترک های ایکس باکس گیم پس روی PC و ایکس باکس وان می شوند. در همین روز هم بازی Crossing Souls درکنار بازی Darksiders: Genesis به دست آن گیمرهای کامپیوتری می رسد که دارای اشتراک سرویس گیم پس هستند. بازی New Super Lucky’s Tale هم در تاریخ 21 اوت (31 مرداد) روی ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر می شود.

سپس به روز 27 اوت (6 شهریور) می رسیم که در آن Hypnospace Outlaw و قسمت اول بازی Tell Me Why یعنی اثر جدید استودیو دونت ناد قدم به گیم پس می گذارند. البته که نمی توان روز 28 اوت (7 شهریور) و آمدن بازی Wasteland 3 و بازی ریتمی Double Kick Heroes به گیم پس را نیز فراموش کرد. هر 4 بازی ویدیویی نام برده در این پاراگراف هم همزمان روی کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان عرضه می شوند.

بازی Wasteland 3 و چند سرباز مخوف در بف

درنهایت پس از آن که بازی Crusader Kings III در تاریخ 1 سپتامبر (11 شهریور) فقط روی کامپیوتر برای گیم پس عرضه شد، کپکام بازی Resident Evil 7 Biohazard (رزیدنت اویل 7) را 3 سپتامبر (13 شهریور) به ایکس باکس گیم پس می آورد. راستی فراموش نکنید که بازی های زیر هم در تاریخ های مشخص شده از سرویس ایکس باکس گیم پس می روند.


بازی Creature in the Well (کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس وان)، تاریخ حذف: 31 اوت (10 شهریور)
بازی Giana Sisters: Twisted Dreams – Director’s Cut (ایکس باکس وان)، تاریخ حذف: 31 اوت (10 شهریور)
بازی Metal Gears Solid 2 & 3 HD (ایکس باکس وان)، تاریخ حذف: 31 اوت (10 شهریور)
بازی Metro: Last Light Redux (ایکس باکس وان)، تاریخ حذف: 31 اوت (10 شهریور)
بازی The Jackbox Party Pack 3 (ایکس باکس وان)، تاریخ حذف: 31 اوت (10 شهریور)
بازی NBA 2K20 (ایکس باکس وان)، تاریخ حذف: 1 سپتامبر (11 شهریور)

بازی Red Dead Redemption 2 (ایکس باکس وان)، تاریخ حذف: 7 سپتامبر (17 شهریور)