میزان بازدید یا ترافیک وب سایت، شاخص و عاملی مهم در رشد هر کسب وکار است. افزایش بازدید سایت در گوگل در موارد زیر به کمک شما می آید:


میزان کارآمدی بازاریابی شما را مشخص می کند.
باعث می شود مخاطبان تان را بیشتر بشناسید و بتوانید بر اساس آن تصمیمات بهتری بگیرید.
سئو و اعتبار شما در موتورهای جست وجو را افزایش می دهد.
سرنخ ( lead ) بیشتر از مخاطبان و در نهایت مشتریان بیشتری برای کسب وکار شما به همراه دارد.

با این حال، پیش نیاز رسیدن به این نتایج، هدایت کردن ترافیک «باکیفیت» به وب سایت است. در این مطلب، تکنیک های ساده و موثر برای افزایش بازدید سایت در گوگل را مرور خواهیم کرد.

روش های کاربردی افزایش بازدید سایت در گوگل

برای بالا بردن بازدید سایت در گوگل ، یک ابزار همه کاره وجود ندارد! ابزاری که به حال خود رهایش کنید و برای وب سایت شما ترافیک باکیفیت به همراه داشته باشد. در عوض، ترکیبی از ابزارها و کانال ها در این زمینه وجود دارند. بعضی از آنها نیازمند تلاش و پیگیری، بعضی نیازمند صرف زمان و بعضی نیازمند پرداخت هزینه هستند. در قسمت های بعدی به برخی از کارآمدترین و قابل اعتمادترین روش های افزایش بازدید سایت در گوگل می پردازیم:

1. در شبکه های اجتماعی، بازاریابی کنید

شبکه های اجتماعی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی هستند ونقشی کلیدی در بالا بردن بازدید وب سایت ها ایفا می کنند. از تولید محتوا و تبلیغات در اینستاگرام ، تبلیغات در لینکدین ، تبلیغات در توییتر و دیگر شبکه های اجتماعی برای هدایت کردن ترافیک باکیفیت به وب سایت خود استفاده کنید. در این صورت مخاطبان شبکه های اجتماعی خود را به بازدیدکنندگان وب سایت و در نهایت به مشتریان تبدیل می کنید.

برای تبلیغات بهینه در شبکه های اجتماعی و کاهش هزینه ها، نیاز به تجربه و دانش تخصصی دارید. در این زمینه می توانید از خدمات همکاران متخصص ما در آژانس تبلیغات آنلاین افراک بهره بگیرید.

تولید محتوای سودمند و جذاب برای شبکه های اجتماعی به آن سختی که فکر می کنید نیست! شما در حوزه فعالیت خود متخصص هستید؛ فقط کافی است محتوای جذاب مرتبط با تخصص خود را برای مخاطبان ساده سازی کنید.

در پست های شبکه های اجتماعی خود، هشتگ ها را فراموش نکنید؛ چرا که باعث می شود بیشتر در دسترس و معرض دید مخاطبان خود قرار بگیرید و افزایش ترافیک وب سایت خود را تجربه کنید.

2. بازاریابی ایمیلی را فراموش نکنید

صرف نظر از مقیاس هر کسب وکار، شیوه اختصاص بودجه بازاریابی آن، موضوعی بسیار مهم است. این نکته خصوصا برای کسب وکارهای کوچک که بودجه ای محدود دارند حائز اهمیت است. یکی از بهترین شیوه ها برای افزایش بازدید سایت در گوگل برای این کسب وکارها، بازاریابی ایمیلی یا ایمیل مارکتینگ است.

هر مقدار پولی که در بازاریابی هزینه می شود، باید ارزشش را داشته باشد و کسب وکارهای کوچک معمولا به دنبال شیوه هایی از بازاریابی هستند که به وسیله آنها بتوانند با یک تیر، چند هدف را نشانه بگیرند. این کسب وکارها معمولا بودجه راه اندازی کمپین های بازاریابی متعدد که رسانه های مختلفی را پوشش دهد، در اختیار ندارند. بازگشت سرمایه برای آنها بسیار مهم است.

بازاریابی ایمیلی، شیوه ای کارآمد برای کسب وکارهای کوچک است که به وسیله آن می توانند به مشتریان خود، دسترسی پیدا کنند؛ مشتری جدید جذب کنند و آوازه برند خود را گسترش دهند. علاوه بر این، مدیریت یک کمپین ایمیلی، بسیار ساده تر از آن است که اکثر افراد فکر می کنند!

3. از سئو غافل نشوید

برای بالا بردن جایگاه هر صفحه از وب سایت شما در لیست نتایج موتورهای جست وجو، تکنیک های متعددی وجود دارد. تکنیک هایی که به صورت کلی در حوزه SEO و خصوصا در موردی که گفتیم، در حوزه On-Page SEO (سئوی درون صفحه) قرار می گیرند.

از جمله این تکنیک ها می توان به تولید محتوای باکیفیت که مخاطبان شما در جست وجوی آن هستند و نگارش توضیح متای ( Meta De>