احیا مو از جمله اقداماتی است که برای حفظ سلامت موها باید انجام شود که شامل روش های گوناگونی از جمله ویتامینه مو، بوتاکس مو و همچنین کراتینه مو اشاره کرد. در هر یک از این روش ها از تکنیک ها و مواد خاصی استفاده می شود که بکارگیری هر یک برای احیا مو دوام و پایداری متفاوتی خواهد داشت.

بررسی روش های گوناگون احیا مو و تاثیرات هر یک

هر یک از اعضای بدن، دارای اهمیت ویژه ای هستند و برای حفظ سلامتی تمامی این اعضا باید اقداماتی را انجام داد. رعایت نکات مختلف برای حفظ سلامتی تمامی اعضای بدن، علاوه بر تقویت ایمنی باعث زیبایی و جذابیت هر چه بیشتر افراد نیز خواهد شد. مو از جمله اعضایی است که با رعایت نکات و قواعد بهداشتی و انجام کارهای لازم برای تقویت آن، می توان چهره ای جذاب برای خود به وجود آورد. روش های گوناگونی برای تقویت و احیا مو وجود دارد که از جمله ی این روش ها می توان به کراتینه کردن مو، بوتاکس مو و همچنین ریباندینگ برای صافی مو اشاره کرد. مواد و تکنیک های بکار رفته در هر یک از این روش ها متفاوت بوده و به همین دلیل، تاثیر بکارگیری هر یک از این روش ها در تقویت و احیا مو متفاوت خواهد بود. ویتامینه کردن مو از جمله روش های سنتی و قدیمی برای تقویت و احیا موها است. این روش مناسب افرادی است که به تعداد دفعات زیاد اقدام به رنگ موها و دکلره کردن آن ها کرده اند و به همین دلیل، موهای آن ها زبر شده و دچار آسیب های زیادی شده است. همچنین برای افرادی که در مناطق با آب و هوای خشک و گرمسیر زندگی می کنند، بکارگیری این روش برای تقویت و احیا مو بسیار مناسب است. انجام ویتامینه ی مو باعث می شود موها طراوت یابند و همچنین با تقویت بافت های چربی موجود در موها، ظاهری زیبا تر و درخشان تر به موها می بخشد. باید اشاره کرد که در صورت وجود آسیب های شدید در موها، بکارگیری روش ویتامینه برای تقویت موها مناسب نخواهد بود. روش دیگر برای تقویت موها و رفع آسیب های آن، روش بوتاکس مو است که به نسبت ویتامینه کردن روش جدید تری است. در این روش با استفاده از مواد مخصوص، با نفوذ به ریشه ها و بافت های درونی موها آسیب های وارد شده به موها رفع خواهند شد. بوتاکس کردن موها باعث می شود که حالت وز و زبر موها از بین برود. در روش دیگر یعنی کراتینه ی مو نیز، با بکارگیری مواد مخصوص به رفع آسیب دیدگی موهای بیش از حد فر و وز و ایجاد ظاهری صاف و براق برای آن اقدام می شود.

روش های متفاوتی چون بوتاکس، کراتینه و ویتامینه برای تقویت و احیا موها بکار برده می شوند.

اگر موهایتان بر اثر عوامل شیمیایی مانند رنگ مو و دکلره و سایر عوامل آسیب دیده و یا تمایل به صاف و لخت کردن موهایتان دارید یا دوست دارید در دوره پیشرفته آموزش کراتینه مو شرکت کنید با بهترین مرکز تخصصی کراتینه مو سالن زیبایی نیوشا تماس بگیرید.

شماره تماس: 09135601560 09369811882 03136242238

آدرس: اصفهان، خیابان حکیم نظامی، کوچه منوچهری، پلاک 9

اینستاگرام: niusha_Beauty_Home

وب سایت: http://newshabeautyhome.ir/