بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در اواخر خرداد ماه دراختیار کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفت. این بازی را می توان یکی از بهترین ریمسترهای چند سال اخیر دانست که در اختیار کاربران قرار داده شده است. همچنین تیم سازنده در Xenoblade Chronicles: Definitive Edition محتویات جدیدتری را هم قرار داده بود تا کاربران قدیمی بتوانند تجربه ی جدیدی را کسب کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، به تازگی گزارش مالی اخیر نینتندو منتشر و در جریان آن مشخص شده که Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در یک ماه ابتدایی عرضه خود 1.23 میلیون نسخه فروش داشته است. نکته ی جالب، این است که از این مقدار تنها 280 هزار نسخه مربوط به فروش بازی در ژاپن است و 1.04 میلیون نسخه از بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition در خارج از ژاپن به فروش رسیده است.

تتسویا تاکاهاشی، رئیس استودیو مونولیث سافت (Monolith Soft)، اعلام کرده بود قصد دارند روی ارزش مجموعه Xenoblade Chronicles تمرکز بیشتری داشته باشند. این آمار و ارقام برای یک بازی ریمستر تنها در ماه اول عرضه خود، آمار خوبی به حساب می آید. بازی Xenoblade Chronicles: Definitive Edition توانست از زومجی نمره 9.5 را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی Xenoblade Chronicles Definitive Edition به خوبی به مخاطب نشان می دهد که یک ریمستر با کیفیت دارای چه ویژگی هایی است. نسخه Definitive Edition دارای یک بخش داستانی جدید است که همانند یک بسته الحاقی برای بازی اصلی عمل می کند و ازطرفی باطراحی مجدد رابط کاربری به مخاطب های جدید اجازه می دهد که به خوبی با سیستم مبارزات ارتباط برقرار کنند. بااین حال عدم تنوع در طراحی مراحل فرعی هنوز یکی از مشکلات به حساب می آید و در بعضی از صحنه های نبرد هم شاهد افت فریم هستیم.