بازی Vader Immortal: A Star Wars VR Series اولین بار در سال 2018 با معرفی برای عرضه روی هدست های واقعیت مجازی، علاقمندان جنگ ستارگان (Star Wars) را هیجان زده کرد. این بازی که ماجراهای آن بین قسمت های سوم و چهارم جنگ ستارگان رخ می دهد و پیش از این تنها در اختیار دارندگان هدست های آکیولس ریفت و آکیولس کوئست بوده است. چندی پیش اعلام شد که پلی استیشن VR نیز از این بازی بهره مند شده و حالا تریلر جدید از گیم پلی آن در برنامه State Of Play سونی به نمایش گذاشته شده است.

مارک میلر کارگردان استودیو ILMxLAB از زیرمجموعه های Industrial Light & Magic وابسته به لوکاس فیلم (Lucasfilm) اولین بار خبر عرضه بازی Vader Immortal: A Star Wars VR Series برای پلی استیشن VR را ازطریق بلاگ پلی استیشن اعلام کرده بود. دراین میان استودیو نینجا تئوری (Ninja Theory) که سابقه ی تولید آثاری مثل DmC: Devil May Cry را در کارنامه خود داشته، هم به اعضای استودیو کمک کرده تا حس و حال استفاده از شمشیر و مواردی مثل برگرداندن تیرهای دشمن یا ذوب کردن قطعات فولادی به بهترین شکل ممکن به مخاطب القا شود. 

تریلر جدید بازی روی پلی استیشن VR نیز با تأکید روی استفاده از قابلیت های واقعیت مجازی برای القای تجربه استفاده از لایت سیبر به جذابیت های این بازی می پردازد. در ادامه می توانید ویدیویی که دقایقی پیش در برنامه اختصاصی سونی به نمایش گذاشته شد را تماشا کنید:


دانلود از آپارات

در این ویدیو با شعارهایی مانند «به داستان اختصاصی خود از ماجراهای جنگ ستارگان قدم بگذارید» و جملاتی همچون «نحوه استفاده از نیروهای فورس را یاد بگیرید» و «در استفاده از سیبر به مهارت کامل دست پیدا کنید» به استقبال تجربه جذاب و هیجان انگیز نقش آفرینی در قالب شخصیت های محبوب Star Wars با استفاده از امکانات واقعیت مجازی می رویم.