برای افرادی که همزمان به بازی نقش آفرینی، نبردهای اکشن پرهیجان و داستان های قهرمان محور علاقه دارند و از قضا به سبک های گرافیکی و طراحی مراحل گوناگونی عشق می ورزند، بازی ANNO: Mutationem طی ماه های گذشته نمایش های جذابی را ارائه داده است. حالا هم پس از پخش تریلر جدید بازی ANNO: Mutationem که می توان آن را در یوتیوب رسمی پلی استیشن تماشا کرد، بالاخره می دانیم که در ماه دسامبر سال 2020 میلادی می توانیم این بازی را خریداری و تجربه کنیم؛ اثری که روی کامپیوترهای شخصی و پلی استیشن 4 سونی عرضه می شود و در استیم به فروش می رسد.

ANNO: Mutationem که سازندگانش آن را همزمان دارای گرافیک 3بعدی و 2بعدی می دانند، در جهانی سایبرپانکی پیش می رود؛ شهری پرشده از نور نئونی که بازیکن را به یک ماجراجویی اکشن و شکل گرفته با اِلِمان های RPG می فرستد. مخاطب هم در جهان اثر نقش یک قاتل حرفه ای را دارد که همیشه گرگی تنها است و حالا در شهری بزرگ، به دنبال شکار خاص خود می گردد.

استودیو سازنده ی بازی می گوید در دنیای آن با گروه های عجیب وغریب، موجودات دهشتناک و افراد متعلق به سازمان های قدرتمند بسیار بزرگ مواجه می شوید. راستی براساس میزان وقتی که روی بازی می گذارید، می توانید به بهتر کردن توانایی های شخصیت هم بپردازید و قاتلی شخصی سازی شده را به وجود بیاورید.