در فصل سوم از بازی فورتنایت چپتر 2 شاهد تغییرات زیادی در داخل بازی هستیم. بالا آمدن سطح آب، یکی از اصلی ترین تغییرهای فصل Splash Down است که اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر Fortnite، اعلام کرده به مرور زمان شاهد پایین آمدن سطح آب خواهیم بود. با شروع فصل جدید، راهنمای چالش های هفتگی را در اختیار شما قرار خواهیم داد. در هفته هشتم از فصل سوم شاهد هشت چالش هستیم و اسم خاصی هم برای چالش های هفتگی در نظر گرفته نشده است. در ادامه راهنمای دریافت آن ها را مشاهده خواهید کرد. 

درگیری با سایر بازیکنان فورتنایت در آب

چالش های هفته هشتم


اسم چالش توضیحات
Search Chests at Frenzy Farm پیدا کردن هفت صندوق در محیط Frenzy Farm  Eliminations at Salty Springs کشتن سه بازیکن در منطقه Salty Springs  Complete the boat time trial at Motorboat Mayhem کامل کردن چالش قایق موتوری در Motorboat Mayhem Drive a car from Retail Row to Pleasant Park in less than 4 minutes در کمتر از چهار دقیقه ازا Retail Row تا Pleasant Park را رانندگی کنید Collect Wood from Holly Hedges در منطقه Holly Hedges چون جمع کنید (500 عدد) Deal damage to opponents from inside of a vehicle درحالی که سوار ماشین هستید، به سایر بازیکنان آسیب برسانید Deal damage to opponents from inside of a vehicle
درحالی که سوار ماشین هستید، به سایر بازیکنان آسیب برسانید (میزان آسیب رسانی 10 هزار) Search Ammo Boxes at Lazy Lake پیدا کردن هفت جعبه مهمات در منطقه Lazy Lake

به تازگی شاهد اضافه شدن ماشین ها به بازی فورتنایت چپتر 2 هستیم و بازیکنان می توانند محیط های بازی را با وسایل نقلیه درنظر گرفته شده، طی کنند و همچنین درگیری های متفاوتی هم دراین میان رخ خواهد داد. ازاین رو چالش های این هفته به گونه ای طراحی شده که به ماشین ها مرتبط باشند. در جریان اولین چالش، بازیکنان باید هفت صندوق را پیدا کنند. این در حالی است که در دومین چالش، باید وارد منطقه Salty Springs شوید و سه نفر را بکشید. در ادامه، در Motorboad Maygem یک چالش زمانی مرتبط با قایق موتوری برای بازیکنان درنظر گرفته شده است که ساده است و همانند چالشی است که در هفته های گذشته، آن را تجربه کرده اید.

در ادامه، بازیکنان باید درکمتر از چهار دقیقه، با  ماشین از Retail Row به Pleasant Park بروند. چالش ذکر شده را می توان سخت ترین چالش هفته هشتم دانست، اما با کمی دقت و داشتن شانس در راستای درگیر نشدن با سایر بازیکنان، می توانید این چالش را هم کسب کنید. سپس در جریان چالش جمع آوری چوب، باید وارد منطقه Holly Hedge شوید و 500 عدد چوب را جمع آوری کنید. آخرین چالش هم این است که هفت جعبه معمات را در منطقه Lazy Lake باز کنید. جالب ترین چالش هفته هشتم از فصل سوم فورتنایت چپتر 2 را می توان به آسیب رساندن به سایر بازیکنان، آن هم زمانی که داخل ماشین هستید، اختصاص داد. در اولین چالش این بخش باید تنها به یکی از بازیکنان آسیب برسانید. این در حالی است که در دومین چالش، باید این آسیب رسانی را ادامه دهید تا میزان آسیب های وارد شده به سایر بازیکنان، زمانی که داخل ماشین هستید، به 10 هزار برسد.