در تازه ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ال فانینگ پس از دریافت بازخوردهای مثبت منتقدان برای ایفای نقش کاترین کبیر در سریال کمدی-درام موفق The Great (کبیر) دوباره با شبکه ی هولو همکاری می کند. براساس گزارش هالیوودریپورتر، ال فانینگ برای بازی در نقش اصلی سریال کوتاه The Girl From Plainville (دختری از پلینویل) قراردادی را با شبکه ی Hulu امضا کرده است. این سریال براساس مقاله ای با همین نام نوشته ی جسی بارون ساخته می شود که با الهام از داستان زندگی میشل کارتر، دختری محکوم به قتل غیرعمد برای تشویق به خودکشی دوستش با ارسال پیام کوتاه، به رشته ی تحریر درآمده است. سریال «دختری از پلینویل» به بررسی رابطه ی بین میشل کارتر و کنراد روی سوم می پردازد و مجموعه حوادث منتهی به مرگ مقتول و محکومیت جنجال برانگیز قاتلش را نشان می دهد.

لیز هانا، نامزد جایزه ی گلدن گلوب برای نگارش فیلم نامه ی فیلم The Post (پُست) و پاتریک مک منوس، تهیه کننده ی سریال Dr. Death (دکتر مرگ) شورانرهای سریال The Girl From Plainville خواهند بود و درکنار ال فانینگ و بریتانی کاهان وارد از شرکت «اکو لیک» به عنوان تهیه کنندگان اجرایی آن فعالیت می کنند. همچنین جسی بارون و ارین لی کار، کارگردان مستند I Love You, Now Die (عاشقتم، حالا بمیر) شبکه ی HBO که به پرونده ی مشابهی می پردازد، به عنوان مشاور در پروژه حضور خواهند داشت. سریال The Great اولین محصول مشترک ال فانینگ و شبکه ی هولو بود که با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان مواجه شد و بینندگان زیادی را پای گیرنده ها کشاند. به دنبال موفقیت های این سریال کمدی-درام تاریخی که توسط تونی مک نامارا، نامزد جایزه ی اسکار و گلدن گلوب برای نویسندگی فیلم The Favourite (سوگلی) خلق شده است، شبکه ی هولو آن را برای فصل دوم تمدید کرد که شامل 10 اپیزود خواهد بود.

سریال The Girl From Plainville تازه ترین سریال کوتاه شبکه ی هولو پس از سریال های Little Fires Everywhere (آتش های کوچک در همه جا)، Catch-22 (تبصره ی 22) و The Act (تظاهر) است. از دیگر آثار شبکه ی هولو نیز می توان به Nine Perfect Strangers (نُه غریبه ی کامل) اشاره کرد که تیفانی بون، بابی کاناوله، لوک ایوانز، ملوین گ رگ، رجینا هال، منی جاسینتو، اشر کدی، نیکول کیدمن، ملیسا مک کارتی، مایکل شنون، گریس وان پاتن و سامارا ویوینگ را در میان بازیگرانش دارد و احتمالا در سال 2021 شاهد پخش آن خواهیم بود. موفقیت های سریال Big Little Lies (دروغ های کوچک بزرگ) را می توان مهم ترین عاملی دانست که شبکه ی هولو را مجاب به تولید سریال «نُه غریبه ی کامل» با همان تیم سازنده کرده است. شما می توانید نظرات خود را درباره ی این خبر با وب سایت زومجی در میان بگذارید.