تقریبا از عرضه بازی Ghost of Tsushima سه هفته می گذرد و از همان هفته اول توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. در جریان این سه هفته، شاهد عملکرد بسیار خوب Ghost of Tsushima، جدیدترین ساخته استودیو ساکر پانچ، بودیم. بااین حال در هفته منتهی به 18 مرداد ماه (هشت اوت) شرایط کمی متفاوت شده است و شاهد سقوط Ghost of Tsushima از رتبه اول به دوم هستیم.

لوگو بازی فیفا 20

طبق جدیدترین اخبار بازی، در هفته منتهی به 18 مرداد ماه بازی Animal Crossing: New Horizons توانسته است صدر جدول هفتگی انگلستان را از آن خود کند. در ادامه بازی Mario Kart 8 Deluxe در رتبه سوم و FIFA 20 به رتبه چهارم دست پیدا کرده اند. نکته جالب این است که فیفا 20 هفته گذشته رتبه نوزدهم را از آن خود کرده بود، اما در هفته جدید به رده چهارم صعود کرده است. بازی Minecraft هم توانسته است صعود پنج پله ای داشته باشد و در رتبه پنجم قرار بگیرد.

این در حالی است که F1 2020 در رتبه ششم قرار دارد و Paper Mario: The Origami King هم با یک پله سقوط در جایگاه هفتم قرار گرفته است. در ادامه کاربران زومجی می توانند جدول مربوط به 10 بازی پرفروش هفته منتهی به 18 مرداد ماه انگلستان را مشاهده کنند و نظرات خود را با ما در میان بگذارند. 

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر 1 2↑
Animal Crossing: New Horizons - 2 1↓
Ghost of Tsushima از دست دادن صدر جدول پس از سه هفته 3 4↑
Mario Kart 8 Deluxe - 4 19↑
FIFA 20 بازگشت دوباره به جمع 10 بازی پرفروش 5 10↑
Minecraft - 6 5↓
F1 2020 - 7 6↓
Paper Mario: The Origami King - 8 9↑
GTA V - 9 11↑
Ring Fit Adventure بازگشت دوباره به جمع 10 بازی پرفروش 10 12↑
51World Wide Games  قرارگیری در فهرست 10 بازی برتر