اگر از خیل افرادی هستید که به سودمند بودن مطالعه ایمان دارند ولی سالی یک بار لای کتابی را باز نمی کنند، یا از معدود افرادی! که در کافه های شهر، از مزیات مطالعه دم می زنند، ولی میزان مطالعه روزانه شان از 5 دقیقه تجاوز نمی کند، و یا حتی اگر پشت کنکورید و نمی توانید مدت زمان مطالعه مفید خود را افزایش دهید و یا قلبا به مطالعه علاقه مند هستید ولی نمی دانید نقطه آغاز کجاست، با تیم تحقیقاتی شاه بابایی همراه باشید.

حتما پذیرفته اید که میزان و سرعت مطالعه تان پایین است ولی اگر همچنان مدعی هستید که «روی دل از همه عالم به کتاب است مرا» پس بهتر است به سخنتان جامه عمل بپوشانید.
ولی چگونه

به لطف درس شیرین دین و زندگی دوران مدرسه، همگی قانون بدیهی علیت را پذیرفته ایم. پس بهتر است به سراغ نقطه نظرات صاحب سخنان در این زمینه برویم. آنان، این عدم سنخیت رفتار و اندیشه را چگونه علت یابی می کنند

از نظر بسیاری از متخصصین، آشنا نبودن با روش های مطالعه و بهبود ندادن آن از کودکی، می تواند در میزان و کیفیت مطالعه ما نقش داشته باشد.
دوران کودکی خود را به خاطر می آورید
خواندن متن را چگونه آموخته بودید
بله کاملا درست است! حروف را کنار هم قرار داده و کلمه به کلمه هر جمله را می خواندید.
حتی برای درک بهتر متن، کلمات را به صورت جدا جدا هجی می کردید.

واقعا تعجب آور نیست که امروز، پس از گذشت چندین سال و با بالا رفتن پایه تحصیلی تان باز هم به همان روش مطالعه می کنید!

مطالعه سریعتر بدون قربانی کردن مفهوم

بسیاری از ما می پنداریم با افزایش سرعت مطالعه، میزان درک ما از مفهوم کاهش خواهد یافت. البته، این امر تا میزانی طبیعی است و با افزایش سرعت، درک مفاهیم کمتر می شود، ولی هدف تندخوانی شاه بابایی در آموزش تندخوانی، بهبود و تقویت حافظه هنرجو همزمان با افزایش سرعت مطالعه به صورت یکجاست. البته، بدون قربانی کردن مفهوم و معنا!
ما ادعا می کنیم! اگر پس از خرید پک کامل تندخوانی و تقویت حافظه ، تغییری در روند مطالعه خود احساس نکردید، هزینه شما، به صورت کامل عودت خواهد شد.

رسیدن به ایده آل های زندگی با به کار گیری قدرت نامحدود ذهن

آیا می پذیرید که هر کارمند پشت میز نشینی، می تواند با انجام روزانه نیم ساعت پیاده روی، سلامت جسمی خود را بهبود دهد آیا، این موضوع در رابطه با کارکرد مغز ما نیز صدق نمی کند
تنها با انجام چند تمرین ساده که فقط و فقط چند دقیقه از وقت بسیار با ارزش ما را خواهد گرفت، می توانیم به تمام پتانسیل ذهن خود دست یابیم.
کوتاه ترین راه برای رسیدن به ایده آل های زندگی مان استفاده از قدرت نامحدود ذهن است. رسیدن به قدرت، ثروت، شهرت، تحصیلات عالیه و تمامی اهدافی که حتی قادر نیستید در مورد خودتان تصور کنید تنها با مدیریت صحیح ذهنتان میسر خواهد شد.

در زندگی پر هیاهوی امروزی، ذهنی آرام و متمرکز، خوابی راحت و زندگی در آسایش برای بسیاری تبدیل به آرزو شده است. ذهن بی قرار خود را در چارچوب آرامش وارد کنید. پک تندخوانی استاد شاه بابایی ، تنها روش مطالعه و حافظه شما را بهبود نخواهد بخشید، بلکه مسیر زندگی و باورهای شما را نیز دچار تغییر خواهد کرد. با تیم تحقیقاتی شاه بابایی پیروزی خود را تصور کنید و از آن لذت ببرید.

در مورد خدمات سایت، اپلیکیشن و پک های ویژه شاه بابایی

«تیم تحقیقاتی شاه بابایی»، – با بیش از 10 سال سابقه، در زمینه تندخوانی و تقویت حافظه تحت نظارت بهمن شاه بابایی -استاد قدر تندخوانی و تقویت حافظه- فعالیت می کند.

اگر تمایل به آشنایی با تیم و خانواده شاه بابایی و خدماتی که ارائه می کنند هستید، به سایت shahbabaee.com سری بزنید. سوالات خود را با پشتیبانان و کارشناسان سایت در میان بگذارید.
پشتیبانان سایت، از ساعت 8 تا 19 عصر، آماده پاسخگویی و مشاوره رایگان آموزشی هستند.

 

و سخن آخر اینکه …


اگر در موضوعاتی نظیر به خاطر سپردن اسامی، حفظ دروس، تمرکز و دقت مشکل دارید …
یا چندین بار اقدام به یادگیری 1100 واژه ضروری انگلیسی و یا 540 واژه کرده اید ولی پس از مطالعه چند بخش، از ادامه دادن منصرف شده اید…
اگر کتاب های خود را نیمه تمام رها می کنید …
اگر پس از خروج از منزل، کیف خود را زیر و رو می کنید تا از به همراه داشتن تلفن همراه، کلید ها و وسایلتان مطمئن شوید …
یا می اندیشید که آیا پنجره ها را بسته اید و یا زیر اجاق را خاموش کرده اید …

دیگر برای تقویت حافظه، ذهن و تغذیه اندیشه و کسب آرامش روحی تان درنگ نکنید!