شرکت امید عمران سهند با یک دهه سابقه فعالیت در زمینه طراحی،ساخت،اجرا، بهینه سازی و اتوماسیون خطوط تولید، مونتاژ و تجهیزات خاص ، انجام پروژه های صنعتی،معدنی، غذایی، مرتبط با کارخانه های صنعتی سیمان ، معدن ، فولاد و صنایع غذایی در ایران، با تکیه بر دانش مهندسین مجرب و تکنسین های کارآزموده به منظور کاهش هزینه ها،در عین حال افزایش راندمان و بهینه ترین کارایی در امور تولید ،راه اندازی، طراحی ،بازرسی و مشاوره در حال خدمت رسانی به صنعت کشور می باشد.

عمده فعالیت این گروه در زمینه ساخت سیستم های انتقال مواد صنعتی ، معدنی و صنایع غذایی از قبیل انواع بلت کانوایر ، اسکرو کانوایر ، استاکر ، کانوایر های سیار و پرتابل ، کانوایر های رادیال ، کانوایر های تلسکوپی ، رولر کانوایر ، کانوایرهای زنجیری ، کانوایر های ساچمه ای ، اسلت کانوایر ،و انواع کانوایرهای بالابر و همجنین ساخت و طراحی سیستم ها و تجهیزات معادن از قبیل تجهیزات سیار و ثابت معادن مانند انواع نوار نقاله، کانوایر، سنگ شکن ، سرند ، سیستم های جدا کننده و پر عیار سازی و همچنین طراحی ، ساخت و مهندسی معکوس تجهیزات و ماشین آلات صنایع مختلف و تامین و تجهیز ماشین آلات ، تجهیزات و نیازمندی های کارخانه های گوناگون می باشد. علاوه بر آن کمپانی امید عمران سهند در زمینه تولید قطعات صنعتی و مجموعه های مختلف اعم از انواع رولیک، پایه رولیک ، توپی و درام با روکش و بدون روکش لاستیکی، تسمه توری، تسمه نقاله در تیراژ متوسط ، توانمندی های خود را در صنعت کشور اثبات نموده است.

شرکت امید عمران سهند می کوشد تا همواره با افزایش کیفی و کمی تولید، اتوماسیون صنعتی و ارائه راهکار های کاربردی در زمینه های طراحی و ساخت ماشین آلات و تجهیزات مختلف، همگام با دانش و تکنولوژی روز دنیا گام بردارد.

در ادامه شرکت هایی که مفتخر به همکاری با آنها در سرتاسر نقاط کشور ایران بوده ایم را جهت اطلاع بحضور جنابعالی (شرکت یا نهاد محترم) معرفی می نماییم. باعث افتخار این شرکت است که شما مطالعه کننده محترم در لیست خریداران این شرکت بوده و موجب سرفرازی و سربلندی این شرکت و مجموعه متعد آن باشید.

معرفی چارت سازمانی شرکت امید عمران سهند:

مدیر عامل: آقای بهرام حاجی محمدی

مدیریت واحد مالی: آقای مهران حاجی محمدی (عضو هیئت مدیره)

مدیریت بازرگانی: آقای حامد حاجی محمدی (عضو هیئت مدیره)

مدیریت واحد طراحی و مهندسی: آقای امید حاجی محمدی (عضو هیئت مدیره)

از عوامل موفقیت شرکت امید عمران سهند میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:


انگیزه برای طی کردن مسیر موفقیت: اشتیاق
تمرکز بر هدف
تمرین و سعی مداوم و همیشگی
ارائه خدمات باکیفیت
داشتن ایده های خلاق
داشتن اراده محکم و محرک
تحمل مشکلات و سختی ها
کار مساوی است با تفریح!

معرفی نوار نقاله تلسکوپی:

نوار نقاله تلکسوپی همچون سایر نوار نقاله ها از تولیدات شرکت امید عمران سهند می باشد، که در تمامی کارخانجات، شرکتها، موسسات بازرگانی و تجاری در امر بارگیری و تخلیه مورد استفاده قرار می گیرد. ما در کلیه صنایع در جهت حمل و انتقال محصولات نیازمند کانوایر و نوار نقاله هستیم، که این نیاز در کمپانی امید عمران سهند قابل رفع و برطرف می باشد.

کانوایر تلسکوپی از جمله ماشین آلات ضروری هست که چند سال پیش در این شرکت رونمایی و موفق به طراحی و ساخت این دستگاه شدیم. از جمله مزایای این کانوایر میتوان جایگیری کمتر و افزایش و کاهش طول اشاره کرد، در ادامه بیشتر با این دستگاه آشنا خواهیم شد.

نوار نقاله تلسکوپی چرخدار برای بارگیری و تخلیه از سکو:

در برخی از شرکتها، سکوهایی برای بارگیری و تخلیه تعبیه گردیده که امر بارگیری و تخلیه از این طریق صورت می پذیرد. باتوجه به افزایش تولیدات و فروش شرکتها و تسریع در امر بارگیری-تخلیه، شرکتها حتما از وسیله ای بنام کانوایر باید استفاده کنند، چرا که تسریع در عملیات، عدم خستگی کارکنان، کاهش ضایعات محصول از دیگر مزایای این کانوایر می باشد.

این دستگاه با قابلیت چرخدار بودن میتواند حرکتی در قالب 360 درجه در روی سکو ایجاد نماید، که اپراتور بتواند براحتی تسلط کامل به داخل ماشین داشته باشد.یا در مواردی بصورت ثابت در مکانی نصب و قرار گیرد.

این دستگاه میتواند در طول و عرض های مختلف نسبت به ظرفیت محصولات طراحی ، ساخت و مورد استفاده قرار بگیرد، که از نخستین مزایای این شرکت در امر انعطاف پذیری سفارشات می باشد.

سرعت این دستگاه با توجه به شرایط کار و عملیات توسط قطعه ای بنام اینورتر قابل تنظیم می باشد.

اضافه کردن سنسور و شماشگر دیجیتال به این دستگاه میتوان براحتی کالاهای خود را در طول عملیات شمارش کنید.

کلید های روشن/خاموش و توقف اضطراری در ابتدا و انتهای دستگاه جهت سهولت در دسترس پذیری اپراتور جایگذاری شده است، که در صورت درخواست میتوان به ریموت کنترل از راه دور تبدیل کرد.

کارشناسان ما میتوانند با مشاوره تلفنی در مراحل اولیه و بازدید از محل بعد از عقد قرارداد بهترین مشاوره را در جهت عملیات بارگیری و تخلیه ارائه بدهند! کافیست شما با شماره گیری 04134316055-56 در ارتباط باشید.

کانوایر تلسکوپی چرخدار برای بارگیری و تخلیه از زمین:

اما برخی شرکتها وجود دارد که بنا به دلایلی همچون عدم وجود فضای کافی یا عدم پیش بینی چنین مکانی را برای عملیات بارگیری و تخلیه در نظر نگرفته اند. برای رفع این مشکل کمپانی امید عمران سهند تواسنته دستگاهی متناسب با نیاز شما بصورت چرخدار یا ثابت طراحی کند که این امر را برای شما میسر و ممکن سازد.

این دستگاه با قابلیت چرخدار بودن و استفاده از چرخهای ماشینی و تعبیه سیستم فرمان و یدک کش میتواند حرکتی در قالب 360 درجه در روی زمین ایجاد نماید، که اپراتور بتواند براحتی تسلط کامل به داخل ماشین داشته باشد.یا در مواردی بصورت ثابت در مکانی نصب و قرار گیرد.

این دستگاه میتواند در طول و عرض های مختلف نسبت به ظرفیت محصولات طراحی ، ساخت و مورد استفاده قرار بگیرد، که از نخستین مزایای این شرکت در امر انعطاف پذیری سفارشات می باشد. همچنین بدلیل عدم سکو در چنین مواردی در ابتدای دستگاه مسیر شیبداری بطول 2 متر طراحی میشود تا کاربر براحتی به تمامی نقاط دستگاه دسترسی داشته باشد.

سرعت این دستگاه با توجه به شرایط کار و عملیات توسط قطعه ای بنام اینورتر قابل تنظیم می باشد.

اضافه کردن سنسور و شماشگر دیجیتال به این دستگاه میتوان براحتی کالاهای خود را در طول عملیات شمارش کنید.

کلید های روشن/خاموش و توقف اضطراری در ابتدا و انتهای دستگاه جهت سهولت در دسترس پذیری اپراتور جایگذاری شده است، که در صورت درخواست میتوان به ریموت کنترل از راه دور تبدیل کرد.

کارشناسان ما میتوانند با مشاوره تلفنی در مراحل اولیه و بازدید از محل بعد از عقد قرارداد بهترین مشاوره را در جهت عملیات بارگیری و تخلیه ارائه بدهند! کافیست شما با شماره گیری 04134316055-56 در ارتباط باشید.