اگر مو های سر شما کم پشت شده و یا طاس شده اید می توانید کاشت مو انجام دهید و بعد از چند ماه دوباره مو های پر پشتی داشته باشید. اگر ابرو های کم پشتی دارید می توانید با کاشت ابرو داشتن ابرو های پر پشت را تجربه کنید. انتخاب بهترین دکتر کاشت مو بسیار مهم است که در این متن صحبت می شود.

بهترین دکتر کاشت مو در ایران کیست

هزاران نفر هر روزه که بیدار می شوند متوجه می شوند که دارند مو های خود را از دست می دهند . معمولا این افراد ناامید می شوند و از ریزش مو های خود وحشت می کنند و سراسیمه می شوند . حتی ممکن است که اعتماد به نفس خود را از دست بدهند و یا دیگر احساس زیبا بودن را نداشته باشند . و اولین چیزی که به ذهن می رسد این است که چگونه جلوی ریزش مو را بگیرند و یا این که چگونه مو های خود را به حالت اول برگردانند یعنی مو های خود را مانند روز های قبل ، پر پشت کنند .

بسیاری از افراد برای رسیدگی به این مشکل یعنی کم پشتی مو ، به عمل جراحی کاشت مو رو می آورند و اولین سوالی که به ذهن آن ها می رسد این است که کدام دکتر ، بهترین دکتر کاشت مو است

در حقیقت انتخاب یک پزشک حرفه ای برای کاشت مو و کاشت ابرو بسیار مهم است . پس باید در انتخاب پزشک برای عمل جراحی پیوند مو دقت کافی داشته باشید .

یکی از دکترهای خوب کاشت مو در ایران دکتر حمیدرضا خراسانی در کلینیک هلیا می باشد .

 

اطلاعاتی در مورد کاشت مو

برای بسیاری از افراد کاشت مو می تواند به برگرداندن مو هایی که از دست رفته است ، کمک کند . اگر کم شدن مو هایتان و ریزش همیشگی مو یا طاس شدن ، شما را خیلی آزار می دهد و باعث می شود که اعتماد به نفس شما پایین بیاید ، کاشت مو می تواند یکی از راه های پر پشت شدن مو ها و افزایش اعتماد به نفس بیشتر شما در مورد ظاهرتان باشد .

کاشت مو چیست نوعی جراحی است که پزشکان از دهه ی 1950 در ایالات متحده انجام داده اند . اما تکنیک ها در سال های اخیر تغییر زیادی کرده است .

این جراحی باعث می شود که در قسمتی که موی کمتری دارید و کم پشت است یا در قسمتی از سر که بدون مو می باشد ، مو های شما رشد کند . پیوند مو یکی از جراحی های پر طرفدار در دنیا است . اگر می خواهید که بعد از عمل پیوند مو ، مو های شما طبیعی رشد کند لازم است که در انتخاب پزشک و جراح کاملا دقت کنید .

پزشک شما یکی از این دو روش را برای پیوند انتخاب می کند : 1 – عمل جراحی نوار واحد فولیکول (( FUSS

2 – استخراج واحد فولیکولی ( FUE )

این که عمل جراحی شما چقدر طول بکشد و چند جلسه است بستگی دارد به نوع عمل شما و تقاضایی که از پزشک خود دارید که هر جلسه حدودا چهار الی هشت ساعت ممکن است طول بکشد و حدودا سه یا چهار جلسه زمان ببرد .

ممکن است بعد از عمل جراحی تا چند روز دارو های ضد درد مانند آنتی بیوتیک ها و دارو های ضد التهابی مصرف کنید . بیشتر افرادی که عمل می کنند می توانند بعد از دو الی پنج روز بعد از عمل به فعالیت های روزمره ی خود ادامه بدهند .

اکثر افراد بعد از 6 الی 9 ماه ، 60 درصد از رشد مو های خود را بعد از عمل مشاهده می کنند .

طاس شدن یا ریزش مو ها معمولا ژنتیکی است اما دلیل های دیگری هم ممکن است داشته باشد . این دلیل ها عبارتند از : رژیم غذایی نادرست ، استرس ، بیماری ، عدم تعادل هورمون ها و مصرف برخی دارو ها .

پیوند مو می تواند ظاهر شما را بهبود ببخشد و باعث شود که اعتماد به نفس شما افزایش پیدا کند . برای زنانی که مو های کم پشتی دارند و مردانی که طاس هستند یا هر کسی که به هر دلیلی مانند سوختگی یا دلایلی که در بالا ذکر شد ، مو های خود را از دست داده باشد ، پیوند مو بسیار مناسب است .

اگر متوجه شدید که ریزش مو دارید حتما به پزشک مراجعه کنید . جراحی ( کاشت مو ) برای درمان ریزش مو ، رایج ترین روش جراحی زیبایی است که امروزه صورت می گیرد . تکنیک های پیوند مو اخیرا پیشرفت زیادی کرده است که باعث می شود نتیجه ی بهتری داشته باشد و در واقع روش کاشت مو به اوج خود برسد و طرفداران زیادی داشته باشد .

اطلاعاتی در مورد کاشت ابرو

مرسوم است که برای درمان ابرو های کم پشت و پر پشت نشان دادن ابرو ها ، بسیاری از افراد از محصولات آرایشی استفاده می کنند . با این وجود ، بسیاری از افراد به راه حل دائمی و همیشگی رو می آورند و این راه حل هم کاشت ابرو است ، پیوند ابرو هم توسط جراح زیبایی انجام می شود . عمل جراحی کاشت ابرو شبیه به عمل جراحی کاشت مو می باشد . کل مراحل این عمل حدودا دو الی سه ساعت طول می کشد . اگر ابرو های کم پشتی دارید و این موضوع باعث شده که اعتماد به نفس شما پایین بیاید ، پیوند ابرو راه حل مناسبی است برای این که ابرو های خود را پر پشت کنید . به همین دلیل است که اکثر افراد طرفدار کاشت ابرو هستند زیرا معتقدند که ابرو هایشان بعد از عمل کاملا طبیعی می باشد .

کاشت ابرو

دوره ی بهبودی بعد از عمل پیوند ابرو ، نسبتا سریع است و تقریبا یک هفته طول می کشد و بعد از یک هفته بیماران به فعالیت های روزمره ی خود می توانند برگردند .

این پیوند روشی معمول و رایج در جراحی زیبایی می باشد .

با افزایش سن ، کم پشت شدن ابرو ها طبیعی است و البته کم پشت بودن ابرو ها ، می تواند عوامل دیگری هم داشته باشد مثلا ممکن است که یک فردی ژنتیکی ابرو های کم پشتی داشته باشد . کاشت ابرو برای برگرداندن مو های از دست رفته ی ابرو در اثر سوختگی یا تیروئید ، برداشتن بیش از حد ابرو ها، تاتو و هاشور کردن ، مشکل در رشد ابرو ها که ممکن است مادرزادی باشد و … و هم چنین برای درمان کم پشت بودن ابرو ها ، روش بسیار مناسبی است .

مهم ترین چیزی که در کاشت ابرو اهمیت دارد این است که مو های ابرو طبیعی رشد کند و رشد آن دائمی باشد و این موضوع در صورتی رعایت می شود که جراح و پزشکی که انتخاب می کنید بسیار ماهر و حرفه ای باشد .

سه ماه بعد از عمل جراحی ، رشد مو های ابرو تکمیل می شود . اگر مو های ابرو و سر شما کم پشت است و از کم پشت بودن مو های خود اذیت می شوید با عمل جراحی می توانید این کم پشت بودن را درمان کنید . پیوند ابرو و پیوند مو باعث می شود که شما زیبایی خود را تکمیل کنید و با این کار اعتماد به نفس خود را افزایش می دهید . به همین خاطر است که در دنیا عمل پیوند مو و پیوند ابرو طرفداران زیادی دارد و بسیاری از افراد از این عمل ها استقبال می کنند .

از آن جایی که کاشت ابرو و کاشت مو ، عمل های بسیار حساسی هستند باید نهایت دقت را در انتخاب دکتر مناسب داشته باشید .

جهت اطلاع از هزینه کاشت مو و ابرو در کلینیک هلیا می توانید با شماره 02122810089 درتماس باشید.